13.06.2023 / 14:34
StoryEditor

Krzysztof Dudziński, PepsiCo: W nowej fabryce w Środzie Śląskiej może powstawać ponad 120 tys. ton chipsów rocznie

Krzysztof Dudziński, PepsiCo (fot. PepsiCo)
– Jednym z kryteriów, które braliśmy pod uwagę, przy wyborze lokalizacji dla nowego zakładu, było uproszczenie sieci i skrócenie czasu dystrybucji od momentu produkcji do dostarczenia do konsumenta końcowego. Stąd lokalizacja blisko granicy niemieckiej w bardzo dobrze skomunikowanym miejscu – mówi portalowi www.wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Dudziński, lider projektu nowego zakładu produkcji przekąsek PepsiCo w Środzie Śląskiej.

PepsiCo uruchomiło właśnie nową fabrykę koło Środy Śląskiej, w której powstawać będą przekąski marek Lay’s i Doritos. Czy będzie to pełne spektrum portfolio tych brandów?...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 18:30
StoryEditor
Ceny jaj biją rekordy. Czy na Wielkanoc zapłacimy fortunę? [ANALITYCY]
Ceny jaj biją rekordy. Czy na Wielkanoc zapłacimy fortunę? (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Ceny jaj kurzych gwałtownie rosną na całym świecie. Zarówno USA, jak i Polska mierzą się z podobnymi wyzwaniami. Magdalena Kowalewska, dyrektor Biura Analiz Sektora Food&Agri banku BNP Paribas, opowiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl skąd biorą się wzrosty cen.

Ceny jaj w Stanach Zjednoczonych osiągnęły historyczne rekordy. – Rekordowo wysokie ceny jaj w USA wynikają z ich mniejszej podaży na amerykańskim rynku. Spadek produkcji jaj wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 14:24
StoryEditor
Rafał Drzewiecki z TikToka prelegentem kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o trendach przyszłości
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku (fot. Tomasz Puchalski)

Rafał Drzewiecki, country director w TikToku, będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Menedżer weźmie udział w debacie "Przyszłe trendy, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym" na scenie głównej.

Rafał Drzewiecki z TikTokiem związany jest od sierpnia 2020 r. Początkowo był dyrektorem marketingu na nasz region. Wiosną 2023 r. został country directorem TikToka na region E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. marzec 2025 21:28