Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

01.06.2022 / 11:18
StoryEditor

Krzysztof Pawiński, Maspex: Moim marzeniem było inwestować i utrzymywać zadłużenie netto. Dzięki dużej inwestycji to się udało [WYWIAD]

Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex (fot. mat. prasowe)
Po marcowych podwyżkach naszych cen czekają nas jeszcze co najmniej dwa cykle. Skokowy wzrost liczby konsumentów przełoży się na realny wzrost wolumenów sprzedaży. W burzliwych czasach mądrze jest inwestować i utrzymywać zadłużenie netto. Nam się to obecnie udaje – wyjawia Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Grupy Maspex.

Co czeka polski rynek FMCG w tym i przyszłym roku? Jakie są plany i prognozy dla Maspeksu na najbliższe kwartały?

Przywykłem do konserwatywnego prognozowania rozwoju nasz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2024 / 16:02
StoryEditor
Żabka prowadzi nie tylko dark store‘y, ale również lokale dark kitchen
Na zdj. witryna dark store‘u Żabki w Krakowie (fot. mat. prasowe)

Żabka inwestuje w ofertę gastronomiczną nie tylko w sklepach stacjonarnych, w ramach konceptu Prosto z pieca, ale również w kanale internetowym. Okazuje się, że sieć po cichu uruchomiła lokale dark kitchen z myślą o sprzedaży ciepłych przekąsek w modelu quick commerce.

Żabka przyznała to oficjalnie po raz pierwszy w prospekcie emisyjnym. W dokumencie firma opisała szczegółowo swój model logistyczny i wskazała, że obok ośmiu centrów dystrybuc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 15:03
StoryEditor
Auchan rusza z budową w pełni zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego. Czy to będzie gamechanger na rynku e-grocery?
GDYNIA, POLAND - SEPTEMBER 29, 2022Auchan logo on a shopping centre wall

W Wilczej Górze pod Warszawą Auchan Polska rozpoczął budowę w pełni zrobotyzowanego centrum dystrybucyjnego, mającego wspierać obsługę klientów zmodernizowanej platformy e-commerce francuskiej sieci. Prace budowlane i instalacyjne zakończone zostaną w drugiej połowie 2025 roku.

Nowoczesne, innowacyjne centrum sieci Auchan będzie wykorzystywać najnowsze rozwiązania Ocado Smart Platform – z wykorzystaniem unikatowych systemów automatyzacji, bazujących na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2024 11:49