13.10.2020 / 12:06
StoryEditor

Krzysztof Tokarz, GK Specjał na RFC2020: Demografia ma wpływ na klientów i personel

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, podczas Retail & FMCG Congress 2020 (wiadomoscihandlowe.pl)
Rodzina to wciąż dominująca część polskiego społeczeństwa, jednak rośnie znaczenie gospodarstw jednorodzinnych. To wymaga od sklepów elastyczności w doborze asortymentu – powiedział Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał podczas Retail&FMCG Congress 2020.

Zdaniem prelegenta, sklepy franczyzowe w miastach i na wsiach różnią się od siebie, dlatego detaliści muszą wciąż dostosowywać ofertę, żeby spełniać zmieniające się oczekiwania ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 14:46
StoryEditor
Żabka Nano w kolejnym globalnym koncernie. Po Tesli przyszedł czas na Michelin
Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie (fot. Żabka Polska)

Sklep Żabka Nano wystartował w zakładach Michelin, światowego producenta opon. Jest to zgodne ze strategią ekspansji tego konceptu. Jak wyglądają zakupy w sklepach Żabka Nano?

Z artykułu dowiesz się:

  • Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie
  • Żabka Nano w zakładach Tesli i miasteczku Orange
  • Jak przyszłość czeka koncept autonomicznych sklepów polskiej sieci?
  • Jak wyglądają zakupy w sklepach Żabka Nano?

Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie

Od lipca 2025 roku pracownicy zakładu Michelin Polska w Olsztynie mogą korzystać ze sklepu Żabka Nano.

– Pracownicy fabryki mogą korzystać z bezobsługowych zakupów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez kas, bez kolejek i bez wysiłku. W Nano można znaleźć zarówno dania obiadowe, napoje, jak i przekąski znane z sieci Żabka – podaje Żabka Polska.

– Cieszy nas możliwość proponowania rozwiązań convenience coraz szerszemu gronu odbiorców. Dziękujemy zespołowi Michelin Polska za współpracę przy wdrożeniu – podkreśla największa franczyzowa sieć sklepów w Polsce.

Żabka Nano w zakładach Tesli i miasteczku Orange

Sklep w fabryce Michelin to kolejna placówka Żabki Nano przy dużej fabryce. Najwięcej o tym koncepcie mówiono już w sierpniu 2022 r., kiedy to pierwszy sklep autonomiczny Żabki ruszył w na terenie fabryki Tesli pod Berlinem. Kilka miesięcy później Żabka otworzyła drugi punkt Nano w fabryce Tesli.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2025 / 12:43
StoryEditor
Sieci z Grupy Eurocash oraz Chorten i Netto budują potężny sojusz zakupowy. To pomoże w walce o klienta z Biedronką, Lidlem i Dino?
(fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Eurocash, Grupa Chorten i Netto Polska zamierzają dołączyć do EMD – wiodącego europejskiego sojuszu zakupowego. Wspólnie, te trzy podmioty zarządzają ponad 20 tys. sklepów, co wzmocni pozycję EMD w Polsce i Europie, a także konkurencyjność sieci na krajowym rynku. Poznaj szczegóły tej strategicznej współpracy.

Grupa wiodących polskich detalistów planuje przystąpić do European Marketing Distribution (EMD) – największego europejskiego sojuszu zakupowego i marketingowego. Członkostwo w E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 14:04