13.10.2020 / 12:06
StoryEditor

Krzysztof Tokarz, GK Specjał na RFC2020: Demografia ma wpływ na klientów i personel

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, podczas Retail & FMCG Congress 2020 (wiadomoscihandlowe.pl)
Rodzina to wciąż dominująca część polskiego społeczeństwa, jednak rośnie znaczenie gospodarstw jednorodzinnych. To wymaga od sklepów elastyczności w doborze asortymentu – powiedział Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał podczas Retail&FMCG Congress 2020.

Zdaniem prelegenta, sklepy franczyzowe w miastach i na wsiach różnią się od siebie, dlatego detaliści muszą wciąż dostosowywać ofertę, żeby spełniać zmieniające się oczekiwania ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 16:24
StoryEditor
Labubu – jak rozpoznać oryginalne lalki Pop Mart? Jak odróżnić prawdziwe zabawki od fałszywych?

Popularność kolekcjonerskich figurek Labubu z serii Pop Mart wystrzeliła w górę, co otworzyło drzwi do niepokojącego zjawiska. W sieci mnożą się podróbki, a fałszywe sklepy kuszą klientów zbyt dobrymi, by były prawdziwe, ofertami. Jak rozpoznać oryginał i nie paść ofiarą oszustwa?

Labubu to nie tylko kolekcjonerska figurka, ale globalny fenomen kulturowy. Te stworzone przez artystę Kasinga Lunga lalki, początkowo wchodzące w skład serii „The Monsters”, wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 13:41
StoryEditor
Adam Manikowski, Żabka Polska: Wiemy, jak nasza logistyka będzie wyglądała za 10 lat. Sztuczna inteligencja pomogła nam ją zaprojektować
Adam Manikowski, Żabka Polska (fot. Maciek Nowaczyk)

- Musimy tak projektować łańcuchy dostaw, aby w szczytach sprzedażowych bez problemu zaopatrywać sklepy i w pełni realizować zamówienia składane przez franczyzobiorców. Jednocześnie chcemy nadążyć z logistyką za naszym tempem ekspansji. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przewidywanie, jaki potencjał logistyczny będzie niezbędny - mówi Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska.

Strategia Grupy Żabka sięga perspektywy 2028 roku. Zakłada m.in. osiągnięcie w kolejnych latach liczby blisko 20 tys. sklepów. Wymagać to będzie odpowiednio skrojonego systemu l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. lipiec 2025 20:01