05.12.2019 / 09:25
StoryEditor

Lorenz Snack-World z nowym dyrektorem zarządzającym

(mat. prasowe)
Moritz Bahlsen jest nowym dyrektorem zarządzającym Lorenz Snack-World. 38-latek przejmuje zarządzanie firmą od swojego ojca, Lorenza Bahlsena, który po 45 latach kierowania firmą odszedł ze stanowiska. Lorenz Bahlsen nadal będzie pełnił w firmie funkcję doradczą.

Moritz Bahlsen - prawnuk założyciela firmy Hermanna Bahlsena - od ponad dziesięciu lat bierze udział w zarządzaniu operacyjnym firmy, a teraz został jej głównym szefem. Wspiera...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 13:05
StoryEditor
Air Wick, Calgon i Cillit Bang sprzedane. Znany fundusz przejmuje popularne marki od Reckitt Benckiser
Marka Cillit Bang (fot. Shutterstock)

Fundusz Inwestycyjny Advent International podpisał umowę inwestycyjną z firmą Reckitt Benckiser na mocy której przejmie 70 proc. udziałów w portfelu marek Essential Home, w skład którego wchodzą m.in. Air Wick, Calgon, Woolite, Cillit Bang i SBP.

Jak tłumaczą przedstawiciele funduszu, wydzielenie Essential Home stworzy “dedykowaną, globalną platformę do pielęgnacji domu z ikonicznym portfolio wiodących marek – w tym Air ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 12:52
StoryEditor
UOKiK wygrywa z producentem suplementów. Ponad 5 mln zł kary za współpracę z influencerami
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK (fot. materiały prasowe)

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oddalił odwołanie spółki Olimp Laboratories od decyzji Prezesa UOKiK. To pierwszy wyrok w sprawie dotyczącej kryptoreklamy w mediach społecznościowych, w której nałożono karę finansową zarówno na reklamodawcę, jak i influencerów. Czy to początek konsekwentnego egzekwowania obowiązków informacyjnych w internecie?

Decyzja Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczyła działań marketingowych prowadzonych przez Olimp Laboratories – producenta suplementów diety – w mediach społeczno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 05:57