06.10.2021 / 16:32
StoryEditor

Małgorzata Chudzik, Dan Cake: W Polsce o recyklingu dużo się mówi, ale jest jeszcze wiele do zrobienia [WYWIAD]

Małgorzata Chudzik, członek zarządu Dan Cake Polonia (fot. Dan Cake)
W Polsce o recyklingu wiele się mówi, ale jeśli chodzi o opakowania do żywności, to w tym temacie jest jeszcze wiele do zrobienia. Nie ma np.  możliwości użycia do pakowania naszych wyrobów folii biodegradowalnej. Tego typu folia jest trudno dostępna w Polsce i na ten moment nie zapewnia ona zachowania odpowiednich właściwości przechowalniczych dla naszych produktów – zaznacza w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Małgorzata Chudzik, członek zarządu Dan Cake Polonia.

Jakie projekty związane ze zrównoważonym rozwojem wdraża Państwa firma?

Dan Cake Polonia od wielu lat konsekwentnie i w różnych obszarach realizuje przyjętą politykę zrówn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 17:41
StoryEditor
TOP 10 aplikacji zakupowych. Wiemy, które apki Polacy przeglądają najdłużej

Allegro i Vinted – na przeglądaniu aplikacji każdej z tych dwóch platform Polacy spędzili we wrześniu tego roku średnio prawie dwie godziny. Aplikacje popularnych sieci handlowych, takich jak Biedronka, Lidl i Kaufland, jeszcze im pod tym względem nie dorównują, ale czas spędzany na nich ulega wydłużeniu – wynika z danych Grupy Blix.

Najwyższą pozycję w TOP 10 aplikacji, w których Polacy spędzili we wrześniu br. najwięcej czasu, zajmuje aplikacja Allegro ze wskaźnikiem ATS na poziomie 1 godziny i 48 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 10:18
StoryEditor
Chipsy Lay’s na nowo! PepsiCo. wprowadza nowy wizerunek marki
Chipsy Lay‘s wprowadzają zmiany w wizulaizacji i logo marki

Koncern PepsiCo, właściciel marki Lay’s globalnego lidera wśród chipsów ziemniaczanych przedstawił największą zmianę identyfikacji wizualnej w historii, rozpoczynając nową erę marki. Nowy wizerunek - jak zapewnia firma - inspirowany jest drogą ziemniaków - od pola do paczki.

Odświeżone opakowanie chipsów Lay’s podkreśla stosowanie wysokiej jakości składników, zapewniających ceniony przez konsumentów smak. Na poszczególnych rynkach zmiana wprowadzana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 20:55