11.06.2018 / 11:02
StoryEditor

Marcin Petrykowski, S&P: Handel musi być przygotowany na Brexit i wojny celne z USA [WYWIAD]

(fot. Źródło: S&P)
Brexit może się nie skończyć satysfakcjonującym obie strony porozumieniem. W dłuższej perspektywie może być dużym wyzwaniem dla sieci handlowych, po obu stronach kanału La Manche. Wojny cenowe, zapoczątkowane protekcjonistyczną polityką USA, będą mieć umiarkowany przebieg, ale ewentualne przywrócenie ceł na niektóre towary będzie skutkować wzrostem cen detalicznych – wyjaśnia Marcin Petrykowski z firmy Standard&Poors Global Ratings.

Jednym z głównych motorów napędowych polskiej gospodarki jest eksport. Jednym z naszych najważniejszych rynków eksportowych jest Wielka Brytania. Czy Brexit może stanowić dla na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2024 / 11:31
StoryEditor
Ubrania dla fanów Lidla wracają do sprzedaży w sklepach sieci. Tym razem jest ich więcej: dresy, kolarki, nerki...
Od tego czwartku w stacjonarnych sklepach sieci Lidl w Polsce będzie można kupić szereg ubrań w barwach popularnego dyskontera, z logo sieci lub z hasłami znanymi z reklam firmy, na czele ze słynnym "Jak sobota, to...". Sprawdź, co tym razem trafi do sklepów Lidla.

Lidl już wcześniej sprzedawał klapki czy skarpety dedykowane swoim fanom, jednak tym razem artykułów modowych dostępnych w sklepach sieci będzie więcej. Do sprzedaży trafią ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2024 / 12:31
StoryEditor
Był Kerfuś, a jest Nanosik. Czy Żabka rozpropaguje małego robota tak jak Carrefour?
Nanosik, robot testowany przez Żabkę we współpracy z Delivery Couple (Linkedin/Żabka Polska)
Nanosik, nie mylić z Janosikiem, to miejski robot samojezdny dowożący zakupy z sieci Żabka. A dlaczego sieć nazwała go Nanosikiem? Ponieważ nie dojeżdża ze zwykłej Żabki, a z Żabki Nano. W dodatku… opowiada żarty.

Żabka podjęła się kolejnych testów dostaw produktów małym robotem samojezdnym. Kolejnych, ponieważ nie tak dawno podobny pojazd dostarczał produkty z Żabki Jush, był biało-ziel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. czerwiec 2024 13:13