30.11.2022 / 10:31
StoryEditor

Marcin Susmanek, COO Alsendo: Początek 2023 r. będzie trudny dla rynku e-commerce [WYWIAD]

Marcin Susmanek, członek zarządu i COO Alsendo (fot. mat. prasowe)
- Uczestnicy rynku e-commerce przez ostatnie lata zrobili dużo, żeby zbudować silne podstawy, dzięki którym można z umiarkowanym optymizmem patrzeć w przyszłość. To dlatego z dołka powinniśmy wyjść raczej szybko - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Marcin Susmanek, członek zarządu i COO Alsendo.

Co jest w tej chwili największym wyzwaniem dla rynku e-commerce w Polsce?

Największym wyzwaniem jest niepewność, jeśli chodzi o dalszy rozwój gospodarczy i siłę nabywczą klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2024 09:21