17.07.2023 / 08:15
StoryEditor

Markus Knopf, prezes International Brand Trading: Rozważamy pierwszą akwizycję w naszej historii, ale w kierunku giełdy obecnie nie patrzymy

Markus Knopf, prezes International Brand Trading (IBT) (fot. materiały prasowe)
Stawiamy na rozwój organiczny. Rozważamy jednak pierwszą akwizycję w historii naszej grupy – zdradza dr Markus Knopf w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Prezes spółki International Brand Trading (IBT) mówi również o planach firmy na najbliższe lata oraz o tym, czy wpisują się w nie debiut na giełdzie albo kolejna akcja crowdfundingowa. Markus Knopf wyjaśnia także, dlaczego spółka, którą kieruje zarzuciła plan rozwoju sprzedaży polskich słodyczy za granicą.

W październiku ubr. spółka IBT podpisała umowę z firmą Pladis, na mocy której stała się wyłącznym dystrybutorem marek tego koncernu w Polsce. Komentując podpisanie t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 16:09
StoryEditor
Duńskie Netto chce być bardziej polskie. W planach dalsze mocne inwestycje w naszym kraju
Dyskont sieci Netto Polska (Netto Polska)
Salling Group, właściciel sieci Netto, podsumował 2023 rok i poinformował o planach na kolejne miesiące. W Polsce sieć ma stać się jeszcze bardziej „polska”. Centrala chce kontynuować mocną ekspansję w naszym kraju.

W swoim komentarzu do wyników dyrektor zarządzający sieci Anders Hagh zwraca uwagę, że w ostatnim roku klienci bardziej poszukiwali promocji oraz rozglądali się za markami własn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2024 / 00:59
StoryEditor
Właściciel Biedronki i Lidl na liście kanadyjskiego rządu. Władze chcą ściągnąć do siebie sieć dyskontową, która zwiększy konkurencję na rynku
Biedronka informuje na plakatach, że jest tańsza niż Lidl od 2002 roku (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Kanadyjski rząd poszukuje zagranicznej sieci spożywczej, która wchodząc na kanadyjski rynek zwiększy konkurencję i zapewni tamtejszym klientom większy wybór. Jedną z firm, która pojawiła się na rządowej liście jest Grupa Jeronimo Martins, do której należą sieci Biedronka, Pingo Doce i Ara.

Obecnie na kanadyjskim rynku dominują trzy sieci spożywcze Loblaw, Sobeys i Metro (nie mylić z niemieckim Metro AG, do którego należy sieć Makro). Według dziennika "Wall Street ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. maj 2024 15:03