02.06.2017 / 13:45
StoryEditor

Michał Sadecki, prezes PGS: Patriotyzm zakupowy, to nie tylko wybór produktu, ale także sklepu

Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów (fot. archiwum)
Pojęcie patriotyzmu konsumenckiego często kojarzy się wyłącznie z krajem pochodzenia określonego produktu. Moim zdaniem warto rozszerzyć jego znaczenie o patriotyzm lokalny, nie tylko w odniesieniu do tego, co się kupuje, ale i tego, gdzie się to robi – powiedział Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów na panelu dyskusyjnym podczas 10. Kongresu Rynku FMCG.

Michał Sadecki w trakcie debaty „Patriotyzm zakupowy, zdrowie, funkcjonalność i lokalność - trendy konsumenckie w Polsce”, zwrócił uwagę na to, że świadomość tzw. małej ojczyzny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 15:57
StoryEditor
Zakupy do domu i ogrodu po drodze. Grupa PSB startuje z nowym formatem sklepów Mrówka
Sieć PBS Mrówka otworzyła pierwszy sklep w formacie convenience (fot. LinkedIn)
Grupa PSB Handel – właściciel sieci marketów PSB Mrówka działających w branży DIY, otworzyła pierwszy sklep w formacie convenience. Placówka działa pod szyldem Mrówka Express i zlokalizowana jest w Szczecinie.

Sieć sklepów PSB Mrówka z asortymentem niezbędnym do remontu oraz utrzymania domów i ogrodów wzbogaca się o kolejny format. Do klasycznych Mrówek, powstających przede wszystk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 14:10
StoryEditor
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Delikatesy Centrum niedawno ogłosiły, że zmierzą się z Lidlem i Biedronką, a teraz sieć pokazała nowy format sklepu. Do końca kwietnia uruchomionych zostanie 10 sklepów, w których Grupa Eurocash testuje nowe rozwiązania, a po kolejnych dwóch miesiącach takich supermarketów będzie kilkadziesiąt.

Sieć sklepów Delikatesy Centrum, których operatorem jest Eurocash liczyła na koniec 2023 roku 1464 sklepy, o 19 mniej niż rok wcześniej. Wobec mocnej konkurencji ze strony takic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 00:21