08.01.2017 / 12:01
StoryEditorMillennialsi chcą opakowania dopasowanego do stylu życia, podkreślającego indywidualizm
Joanna Kwiczor, business development manager z firmy SGK (materiały prasowe)
- Millennialsi, chcą, by produkt i jego opakowanie były dopasowane do ich stylu życia, podkreślało ich indywidualizm. Stąd duża popularność akcji związanych z personalizacją opakowań, np. Nutelli czy Coca-Coli. Możliwość zakupu napoju z własnym imieniem na etykiecie to dla nich coś niezwykłego. Jest też oczekiwanie, by ten sam produkt był dostępny w różnych wariantach opakowań – żeby każdy mógł wybrać takie, jakie najbardziej mu odpowiada – mówi Joanna Kwiczor, business development managerem z firmy SGK.
Jakie cechy powinno mieć dobre opakowanie w przypadku produktów FMCG, a szczególności słodyczy?
Powinno przyciągnąć uwagę klienta w sklepie i spowodować, że postanowi kupić ...