06.11.2019 / 08:56
StoryEditor

Mlekovita, Dawtona i SuperDrob łączą siły aby kupować wspólnie usługi

W AgreeHub zaangażowana jest m.in. branża mleczarska (Pixabay.com)
Wielcy producenci przemysłu spożywczego łączą siły, aby wspólnie kupować usługi takie jak energia, ubezpieczenia czy reklamy. Od roku powstaje AgreeHub, czyli polski klaster rolno-spożywczy, który zrzesza takie firmy jak Mlekovita, Dawtona czy SuperDrob – podaje „Rzeczpospolita”.

Organizacja ma pomóc w ekspansji zagranicznej, zdobyć nowe sieci dystrybucji, a przede wszystkim jako duży partner, negocjować we wspólnych zakupach i w ten sposób uzyskać spore...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 23:58
StoryEditor
Sushi i onigiri chłodzone ciekłym azotem, czyli jak firma Sushi&Food Factor podbiła półki sklepów w Europie?

Sushi&Food Factor to lider w produkcji gotowych zestawów sushi i dań kuchni azjatyckiej w Europie. Firma powstała w 2015 roku w Robakowie pod Poznaniem, skąd codziennie dostarcza produkty do 15 krajów Europy. Spółka łączy lokalne korzenie z globalną wizją, dostarczając świeże i innowacyjne produkty milionom konsumentów.

Firma Sushi&Food Factor rozpoczęła działalność w 2015 roku jako niewielka fabryka w podpoznańskim Robakowie, przekształciła się w lidera produkcji gotowych zestawów sushi i dań ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 16:13
StoryEditor
Czy Polskę zaleje tanie mięso z Niemiec? Eksperci ostrzegają przed wpływem pryszczycy na rynek mięsa
Czy Polskę zaleje tanie mięso z Niemiec? Eksperci ostrzegają przed wpływem pryszczycy na rynek mięsa (fot. Canva)

Wykrycie ogniska pryszczycy w Brandenburgii, w Niemczech, 10 stycznia 2025 roku, wywołało duże zaniepokojenie nie tylko wśród hodowców i producentów mięsa, również w Polsce. Magdalena Kowalewska, dyrektor Biura Analiz Sektora Food&Agri banku BNP Paribas, opowiedziała portalowi wiadomoscihandlowe.pl o wpływie choroby na rynek mięsa.

Niemieckie władze weterynaryjne zidentyfikowały pryszczycę u trzech wołów utrzymywanych w niewielkim gospodarstwie w Brandenburgii, zaledwie 70 km od polskiej granicy. Jak poin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. luty 2025 06:23