05.12.2018 / 12:20
StoryEditor

Mlekovita zainwestowała ponad 80 mln zł [GALERIA]

Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
((fot. Łukasz Rawa))
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
((fot. Łukasz Rawa))
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
((fot. Łukasz Rawa))
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W tym roku wartość naszych inwestycji wyniosła ponad 80 mln zł. Od podstaw zbudowaliśmy Fabrykę Proszków Mlecznych. Przejęliśmy Spółdzielnię Mleczarską w Kaliszu z jej oddziałem w Koźminie Wielkopolskim oraz mleczarnię w Świeciu. Zwiększyliśmy też moce produkcyjne m.in. w Baranowie oraz zainwestowaliśmy w najnowocześniejszą linię do produkcji sera topionego w plastrach – powiedział na wtorkowej konferencji w Wysokiem Mazowieckiem Dariusz Sapiński, prezes GRUPY MLEKOVITA.

MLEKOVITA konsekwentnie rozwija też własną sieć sklepów Mlekovitka. W tej chwili działa już 110 placówek pod tym szyldem. – Planujemy kolejne projekty, m.in. budowę nowej serown...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2024 / 23:59
StoryEditor
Żabka otwiera lodziarnię. Jakie kolory, rozmiary, kształty i smaki lodów będzie oferować? [LISTA]
W 2023 r. sieć Żabka w ciągu trwającej 1,5 miesiąca akcji promocyjnej sprzedała aż 6 mln sztuk lodów na wyłączność. W tym roku oferta Żabki jest jeszcze szersza niż w latach ubiegłych. W akcji promocyjnej „Lodziarnia znanych marek” klienci znajdą w sklepach sieci blisko 30 rodzajów markowych lodów, których nie kupią nigdzie indziej.

Akcja Żabki „Lodziarnia znanych marek”, będzie trwała do 18 czerwca br. Żabka oferuje mocne promocje przy zakupach z wykorzystaniem aplikacji Żappka, w tym kuponów.

L...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2024 / 11:05
StoryEditor
Wszystkie stacje własne spółki Mol Polska przeszły rebranding. Pora na placówki franczyzowe
Stacja Mol (mat. prasowe)
Wszystkie stacje własne spółki Mol Polska – 273 lokalizacje – zmieniły już barwy na docelowe. Tym samym ok. 70 proc. sieci spółki operuje pod marką Mol. Kolejnym istotnym krokiem będzie rebranding przeszło stu stacji franczyzowych. Spółka będzie też rozwijać sieć punktów koncepcyjnych Fresh Corner, oferujących pełną ofertę spożywczą i gastronomiczną Mol.

– Mamy za sobą ważny etap. W nieco ponad rok, pół miesiąca przed pierwotnie zakładanym terminem, zmieniliśmy barwy prawie ¾ sieci, wszystkich naszych stacji własnych, co ma nieb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. czerwiec 2024 05:22