21.11.2019 / 13:38
StoryEditor

Morawiecki chwali zagraniczne sieci handlowe za wielomiliardowe inwestycje w Polsce

Premier i minister sportu Mateusz Morawiecki (fot. materiały prasowe, Ministerstwo Rozwoju)
- Partnerstwo biznesowe międzynarodowych sieci handlowych z polskimi producentami z pewnością przyniesie dobre owoce. Koncerny zainwestowały dziesiątki miliardów euro i stworzyły setki tysięcy miejsc pracy. Ten potencjał można spożytkować i rozwinąć – napisał premier i minister sportu Mateusz Morawiecki w liście do uczestników Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji.

- Od dawna jestem przekonany o konieczności podjęcia na szeroką skalę rozmowy między reprezentantami międzynarodowych koncernów, aktywnie działających na polskim rynku, a wytwór...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 10:28
StoryEditor
Amazon zainteresowany spożywczym quick commerce! Rozmawia o przejęciu Instamart
Instamart to spożywczy q-commerce rozwijany przez firmę Swiggy (fot. T. Schneider/Shutterstock)

Amazon rozmawia o potencjalnej inwestycji w Instamart. To biznes należący do firmy dostawczej Swiggy, a skupiający się na dostawach artykułów spożywczych z dark store‘ów prosto do klienta, realizowanych w 15-30 minut od chwili złożenia zamówienia.

O sprawie donosi indyjski "The Economic Times". Z opublikowanych informacji opartych na trzech źródłach wynika, że choć Amazon wykazuje zainteresowanie Instamartem, to żadn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 08:01
StoryEditor
Paweł Stolecki, Biedronka: To nasi konkurenci rozpętali wojnę cenową
Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

- My nie zmieniliśmy nic w naszej działalności, od lat dbamy o najniższe ceny i najlepsze promocje, natomiast rzeczywiście w ostatnich czasach konkurencja zaczęła się zachowywać inaczej, mocniej eksponować swoje promocje i komunikować niższą cenę. Można więc powiedzieć, że to konkurencja rozpętała tę wojnę cenową, a my tylko konsekwentnie robimy swoje - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

W tym roku detal w Polsce czekają, jak się wydaje, spore wyzwania. Inflacja kosztowa nie ustępuje, natomiast inflacja cen detalicznych będzie istotnie niższa i nie zrek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:40