27.04.2020 / 13:24
StoryEditor

Na stacjach Moya sprzedaż pozapaliwową napędzają środki ochrony osobistej

Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych Moya (mat. prasowe)
Branża paliwowa mocno odczuwa skutki epidemii koronawirusa. Popyt na paliwa jest słaby, spada też sprzedaż w sektorze gastronomicznym. Sprzedaż pozapaliwową na stacjach Moya stymuluje oferta środków ochrony osobistej – komentuje Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych Moya, członek zarządu spółki Anwim.

– Jako branża nauczyliśmy się funkcjonować w nowej rzeczywistości. Działamy, zachowując wszystkie zasady bezpieczeństwa zarówno na stacjach, jak i w pracy administracyjnej. Spod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 20:41
StoryEditor
Polski gigant spożywczy buduje nową kategorię. Zioła cięte jako strategiczny kierunek rozwoju SVI
Smart Vegetables Innovations (SVI) podkreśla, że kategoria świeżych ziół ciętych ma duży potencjał rynkowy i może w najbliższych latach stać się trwałym elementem krajowej produkcji świeżych surowców rolnych

Smart Vegetables Innovations (SVI), spółka należąca do Grupy Green Holding, konsekwentnie rozbudowuje segment ziół ciętych, traktując go jako jeden z filarów swojej długoterminowej strategii. Inicjatywa rozpoczęta w 2024 roku rozwinęła się na tyle dynamicznie, że rok 2025 potwierdził zarówno wzrost sprzedaży, jak i rosnące znaczenie lokalnie produkowanych, świeżych ziół w polskim łańcuchu dostaw. SVI podkreśla, że kategoria ma duży potencjał rynkowy i może w najbliższych latach stać się trwałym elementem krajowej produkcji świeżych surowców.

Zioła cięte jako długofalowy kierunek strategii SVI

Rozwój kategorii wpisuje się w główne cele SVI: zwiększenie udziału lokalnej produkcji, utrzymanie pełnej kontroli nad pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 12:19
StoryEditor
Frisco zwiększa liczbę klientów, przychody i średni koszyk. Jednak do strategicznego celu wciąż daleko
Poznaliśmy najnowsze wyniki Frisco (fot. Łukasz Rawa)

W trzecim kwartale bieżącego roku sprzedaż Frisco wyniosła 140 mln zł. Oznacza to wzrost o ok. 14,6 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem, kiedy sprzedaż kształtowała się na poziomie 122 mln zł.

Grupa Eurocash podała, że wzrostowi przychodów Frisco w minionym kwartale towarzyszyło zwiększenie liczby aktywnych klientów e-sklepu o 10 proc. rok do roku. Natomiast średn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. listopad 2025 17:00