13.09.2019 / 13:36
StoryEditor

Nativiana uruchomiła rozlewnię wód mineralnych w Grabniku

(fot. Nativiana)
(fot. Nativiana)
(fot. Nativiana)
Otwarcie rozlewni Nativiana [GALERIA ZDJĘĆ] - 1
(fot. Nativiana)
Otwarcie rozlewni Nativiana [GALERIA ZDJĘĆ] - 2
(fot. Nativiana)
Otwarcie rozlewni Nativiana [GALERIA ZDJĘĆ] - 3
(fot. Nativiana)
(fot. Nativiana)
(fot. Nativiana)
(fot. Nativiana)
12 września w Grabniku rozpoczęła działalność nowa rozlewnia wody mineralnej należąca do firmy Nativiana Roztocze. Wydobywana i konfekcjonowana tu woda mineralna pod marką Rodowita z Roztocza od sierpnia jest już dostępna w sklepach.

Właścicielem rozlewni wody mineralnej Rodowita z Roztocza jest firma Nativiana Roztocze, założona przez trzech amerykańskich inwestorów: Jacka Jańca, Johna Barkera i Johna Byrn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2024 / 16:24
StoryEditor
Delikatesy Centrum i Lewiatan uszkodzone w wyniku powodzi. Grupa Eurocash podaje wstępne szacunki zamkniętych sklepów
Sklep sieci Delikatesy Centrum (fot. Eurocash)

Grupa Eurocash na ten moment ma informacje o blisko 50 sklepach, które zostały uszkodzone w wyniku powodzi na południu Polski. Zniszczeniu uległy sklepy Delikatesów Centrum i Lewiatana oraz partnerskie placówki funkcjonujące w ramach sieci Moje Sklepy.

Według szacunków Eurocashu, w wyniku powodzi zamkniętych zostało 30 sklepów Lewiatan, sześć placówek Delikatesy Centrum i osiem sklepów prowadzonych w ramach sieci partners...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2024 / 11:37
StoryEditor
Leroy Merlin ofiarą fałszywych oskarżeń o podnoszenie cen z powodu powodzi? Firma wydała oświadczenie i zapowiada kroki prawne
Na zdj. sklep sieci Leroy Merlin/zdjęcie ilustracyjne (fot. Longfin Media/Shutterstock)

Leroy Merlin wydało oświadczenie, w którym "zaprzecza fałszywym doniesieniom" z social mediów o podniesieniu cen worków na piasek w sklepach. Sieć handlowa zapewnia, że ceny pozostają takie same "od kilku miesięcy" i "nie zostały zmienione z powodu sytuacji kryzysowej".

Wcześniej w serwisach społecznościowych pojawiły się oskarżenia, że Leroy Merlin podniosło ceny worków na piasek z 4 zł do 7,5 zł. Ta pierwsza cena, jak twierdzili intern...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. wrzesień 2024 03:07