27.04.2020 / 11:36
StoryEditorOdbudowa zaufania klientów i bezpieczeństwo to kluczowe wyzwania związane z odmrażaniem sklepów
Beata Kokeli, szefowa działu najmu powierzchni handlowych w Cushman & Wakefield Polska (Cushman & Wakefield Polska)
W wielu krajach sieci handlowe przygotowują się już do ponownego otwarcia, ale doskonale wiemy, że proces „odmrażania” sklepów, będzie dość skomplikowany i będzie wymagał uwzględnienia przez najemców nowych standardów bezpieczeństwa i zdrowia, a także zapewnienia klientom poczucia zaufania. W powrocie do „normalności” na pewno pomogą odpowiednie plany komunikacji i nowe zasady funkcjonowania – mówi Beata Kokeli, szefowa działu najmu powierzchni handlowych w Cushman & Wakefield Polska.
W obecnej sytuacji sieci handlowe w Polsce już teraz myślą o strategiach dotyczących zachęcania klientów do odwiedzin w przyszłości, gdy rozprzestrzenianie wirusa zostanie już p...