16.11.2016 / 12:34
StoryEditor

Podatek liniowy faworyzuje dyskonty. Polski handel mówi "nie!" takiemu rozwiązaniu

(fot. materiały własne)
Polska Izba Handlu w ostrych słowach zakwestionowała ewentualne wprowadzenie podatku handlowego w wersji liniowej. Zdaniem przedstawicieli PIH liniowy podatek detaliczny jest "najgorszym z możliwych rozwiązań", gdyż "wyraźnie faworyzuje dyskonty". Dlatego mały handel mówi takiej propozycji: „nie”!”.

Handlowcy odpowiedzieli także posłowi Adamowi Abramowiczowi, przewodniczącemu Parlamentarnego Zespołu na rzecz Wspierania Przedsiębiorczości i Patriotyzmu Ekonomicznego, który...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 10:09
StoryEditor
Arket w Polsce! Szwedzka sieć sklepów z kawiarnią przyspiesza z ekspansją w naszym kraju

Skandynawska marka lifestylowa Arket rozszerza swoją obecność w Polsce, otwierając nowy sklep we Wrocławiu. Nowa placówka będzie drugą fizyczną lokalizacją tej firmy w naszym kraju, pierwszy salon ruszył w Warszawie w 2024 roku.

Grupa odzieżowa H&M, do której należy Arket szuka pomysłu na wzrost sprzedaży i rozwija marki parasolowe. Uruchomienie sklepów pod nowym szyldem jest elementem strategii wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 13:23
StoryEditor
Lidl rozpycha się w małych miejscowościach! Dino i Biedronka nie będą zadowolone
Na zdj. Lidl w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Lidl Polska rozwija sieć sklepów nie tylko w największych miastach, ale coraz częściej w mniejszych miejscowościach i na wsiach. Już w najbliższy czwartek, 12 czerwca br., zostanie otwarty nowy sklep Lidl w Wolbromiu – liczącym ok. 8 tys. mieszkańców mieście w woj. małopolskim. Placówka jest zlokalizowana przy ul. Miechowskiej 54 w Wolbromiu, i ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1200 mkw. Jak wygląda strategia rozwoju niemieckiego dyskontera w Polsce?

Lidl coraz częściej wchodzi ze swoimi placówkami do małych miasteczek, a także na polską wieś. Lidl idzie ścieżką wytyczoną przez Dino i Biedronkę, które zauważyły spory potencj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:01