14.12.2021 / 09:30
StoryEditor

Polacy zajadają inflację czekoladą. Producenci liczą zyski i robią śmiałe plany na przyszły rok [WYWIAD]

Krzysztof Stypułkowski, Tomasz Sienkiewicz, Marcin Parzyszek, Manufaktura Czekolady Chocolate Story (materiały prasowe)
Rynek czekolady nie boi się inflacji. Zapotrzebowanie na rzemieślnicze wyroby przerasta oczekiwania producentów, którzy poszerzają kanały sprzedaży i z optymizmem planują dalszy rozwój – o tym jak upłynął ten rok w branży słodyczowej rozmawiamy ze współzałożycielami Manufaktury Czekolady Chocolate Story i członkami rady nadzorczej spółki Las Vegan’s Krzysztofem Stypułkowskim i Tomaszem Sienkiewiczem oraz członkiem zarządu manufaktury i prezesem Las Vegan’s Marcinem Parzyszkiem. 

Rozmawiamy w szczególnym okresie dla branży słodyczowej. Czy świąteczne zakupy w tym roku można będzie określić mianem świątecznej gorączki pomimo inflacji i troski o stan portf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 15:45
StoryEditor
Amerykański fundusz inwestycyjny kupuje udziały w Grupie Eurocash. Są znaczące!
Eurocash (fot. OleksSH/Shutterstock.com)
Spółka FMR LLC znana też jako Fidelity Investments okazuje się jednym z akcjonariuszy Grupy Eurocash. Polska firma poinformowała o tym, gdyż Amerykanie stali się posiadaczem odpowiednio wysokiego pakietu akcji.

Jak czytamy w komunikacie Eurocashu, FMR LLC 4 lipca przekazała jej, że posiada 6 980 160 akcji stanowiących 5,016 proc. kapitału zakładowego Grupy Eurocash. Amerykanom przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 12:14
StoryEditor
Artykuły spożywcze w abonamencie. Zaskakujące wyniki badania przeprowadzonego wśród polskich klientów!
Żywność w abonamencie? Czemu nie! (fot. Shutterstock)
Subskrypcje z roku na rok zyskują na popularności, również w Polsce. W branży spożywczej jak dotąd mało było tego typu inicjatyw. PwC zbadało, czy konsumenci w naszym kraju byliby skłonni do płacenia abonamentu za żywność. Wyniki mogą zaskakiwać!

W badaniu sprawdzano skłonność klientów do przejścia na metodę płatności opartą na subskrypcji w różnych kategoriach produktów. Okazuje się, że spośród 12 wyodrębnionyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2024 15:19