31.01.2019 / 12:44
StoryEditor

Polska może nadawać tempo europejskiemu handlowi detalicznemu [OPINIA]

Patrice Bahuaud, wiceprezes ds. sprzedaży w regionie EMEA w Checkpoint Systems (mat. prasowe)
Liderami europejskiej branży detalicznej od dawna są Francja, Niemcy, Wielka Brytania i Hiszpania. Kraje te, które przez wiele lat utrzymywały stabilny wzrost, jeszcze dynamiczniejszy od czasu pojawienia się e-handlu w latach 2000, teraz mogą dać się wyprzedzić Polsce – przekonuje Patrice Bahuaud, wiceprezes ds. sprzedaży w regionie EMEA w Checkpoint Systems.

Polska ma solidną gospodarkę, której szczególnie istotnym motorem jest jeden sektor: handel detaliczny. Na scenie gospodarczej Polska dysponuje poważnymi atutami, żeby zacząć na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 13:39
StoryEditor
Sektor nieruchomości handlowych łapie oddech. Debiuty nowych marek można policzyć na palcach jednej ręki
W pierwszym kwartale 2025 r. otwarty został M Park Mrągowo, który dostarczył na rynek najwięcej nowej powierzchni handlowej - ponad 15 000 mkw. (fot. materiały prasowe)

W ciągu trzech miesięcy br. w Polsce przybyło 47 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Pierwszy stacjonarne sklepy i punkty na naszym rynku otworzyło w tym okresie tylko pięć marek - wynika z najnowszych danych firmy Cushman & Wakefield. To dorobek znacznie skromniejszy od tego z końcówki minionego roku. Jaka przyszłość czeka sektor nieruchomości handlowych i czy to już koniec jego tłustych lat?

Agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. Z jej danych wynika, że w pierwszym kwartale 2025 r. na rynek handlowy tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025. Kiedy i jakie marki?
Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025 (fot. Canva + Biedronka)

Sieć sklepów Biedronka tradycyjnie już na majówkę wprowadza promocje typu 12 + 12 na piwo. Na jakich warunkach można skorzystać z oferty? Kiedy obowiązuje promocja i na jakie piwa?

W artykule przeczytasz:

  • Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?
  • Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025
  • Biedronka ma także piwo w promocji 10+10 przed majówką
  • Jakie są inne promocje na piwa w Biedronce w okresie majówki?
  • W jakich godzinach będzie otwarta Biedronka 2 maja?

Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?

Sieć dyskontów Biedronka postanowiła jak co roku na sprawdzoną promocję piwną, która przyciąga do sklepów wielu klientów. Pierwsza odsłona oferty 12+12 piw gratis obowiązywała od 25 do 27 kwietnia 2025 roku. Akcja dotyczyła piwa w butelkach zwrotnych, ale pod warunkiem zakupów dokonanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji lojalnościowej.

Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025

Również w okresie majówki 2025 Biedronka wprowadza kolejną odsłonę tej akcji. W okresie od 29 kwietnia do piątku 2 maja obowiązuje promocja 12 + 12 gratis na piwa w puszkach.

W ramach promocji można kupić:

  • piwo Żubr Jasne Pełne;
  • piwo Żywiec Premium.;
  • piwo Tyskie Gronie.

image

Dino kusi promocją piwa 10+10 gratis na majówkę. Za butelkę poniżej 1,60 zł

Natomiast wyłącznie w

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:42