19.06.2018 / 14:37
StoryEditor

Polskie sieci handlowe muszą umiejętnie wykorzystać szanse rozwoju

(fot. Źródło: S&P)
Przykład rynku brytyjskiego pokazuje, że nawet najwięksi gracze muszą się konsolidować, aby konkurować z dyskontami i e-commerce. Handel w Polsce także nie uniknie konsolidacji. Tradycyjne sieci handlowe mają swoje szanse na rozwój, ale muszą je umiejętnie wykorzystać. Powinny zwiększać inwestycje w nowe technologie, ale też oferować klientom coś więcej, niż tylko produkt – przekonuje Marcin Petrykowski z firmy Standard&Poors Global Ratings.

W skali globalnej postępuje proces konsolidacji detalu. Niedawna fuzja Tesco i Bookera i obecne połączenie sieci Sainsbury i ASDA to tylko przykłady szerszego trendu. Firmy łąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 13:27
StoryEditor

Zalando wprowadza do oferty markę własną Zign Studio. Jaki jest asortyment pierwszej kolekcji?

(fot. mat. Prasowe Zalando)
Platforma e-commerce Zalando wprowadza do oferty kolekcję odzieży marki własnej Zign Studio. Gigant branży odzieżowej wyjaśnia, że jest ona tworzona w duchu projektowania atelier, a do produkcji wykorzystano najnowsze, innowacyjne materiały. Zgodnie z bieżącymi trendami, odzież ma cechować wygoda, modułowość kolekcji i cyrkularne podejście.

Zalando, jedna z wiodących europejskich destynacji e-commerce dla mody i lifestyle’u, wprowadza kolekcję Zign Studio w ramach marki własnej Zign. Detalista podkreśla, że je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 08:35
StoryEditor

Ceny w sklepach wciąż rosną. Najbardziej drożeje chemia, dodatki spożywcze i warzywa

W sierpniu zakupy w Polsce zdrożały średnio o 12,4 proc. rdr. (fot. Matej Kastelic/shutterstock)
W sierpniu zakupy w Polsce zdrożały średnio o 12,4 proc. rdr. Dla porównania, miesiąc wcześniej ten wskaźnik wyniósł 15,5 proc., a w czerwcu – 18,1 proc. rdr. Największy wzrost cen odnotowała chemia gospodarcza, bo o ponad 26 proc. rdr. Na podium znalazły się też dodatki spożywcze i warzywa, które podrożały odpowiednio o przeszło 24 proc. i 21 proc. rdr. W pierwszej piątce widać też art. dla dzieci i pieczywo – wynika z raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych” przygotowanego przez UCE Research i WSB Merito.

Andrzej Maria Faliński, były wieloletni dyrektor generalny POHiD-u, zauważa, że spadek dynamiki wzrostu cen nie jest żadną niespodzianką. Zdaniem eksperta, widać efekt sezonow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23. wrzesień 2023 17:13