16.03.2016 / 08:33
StoryEditor

Posłanka PiS: Postawa zagranicznych sieci handlowych przypomina postawę okupantów

Prof. Józefa Hrynkiewicz w Sejmie (fot. A. Grycuk/Wikimedia Commons, na lic. CC BY-SA 3.0)
Zachowania właścicieli zagranicznych sieci handlowych w zakresie handlu niedzielnego "mogą przypominać postawę okupantów czy kolonizatorów" - uważa posłanka PiS, prof. Józefa Hrynkiewicz. Twierdzi ona też, że "nawet naciski i represje stosowane przez okupantów hitlerowskich i komunistycznych nie były tak dotkliwe, jak wolnościowe działania wczesnych kapitalistów III RP".

Swoje kontrowersyjne tezy posłanka przedstawiła 8 marca br. w Sejmie podczas konferencji "Zmiany w polskim handlu", organizowanej przez Parlamentarny Zespół na rzecz Wspierania ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 17:05
StoryEditor
Pierwsze piwo o smaku dubajskiej czekolady. W jakiej sieci można je kupić?
Pierwsze piwo o smaku dubajskiej czekolady. W jakiej sieci można je kupić? (fot. Łukasz Rawa)

Browar Dziki Wschód wprowadza na rynek produkt, który może zaskoczyć nawet doświadczonych konsumentów. Tym razem inspiracją do stworzenia piwa była popularna w ostatnich miesiącach czekolada dubajska. Jaka sieć handlowa będzie sprzedawać ten produkt?

Browar Dziki Wschód ogłosił premierę piwa inspirowanego viralową czekoladą dubajską. Napój łączy w sobie smak pistacji, mlecznej czekolady i prażonego ciasta kataifi. Jak zapewn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 08:30
StoryEditor
Biedronka uważa, że rok 2025 "będzie równie wymagający jak poprzedni". Co będzie głównym wyzwaniem dla dyskontowej sieci?
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki (fot. Luis Silveira E Castro)

"Pomimo ustanowienia rekordowego wyniku, uzyskanego po wielu latach wyników przekraczających średnią rynkową, nasze zespoły pracowały nieustannie osiągając zarówno wzrost wolumenu sprzedaży, jak i zwiększenia udziałów w rynku" - wskazuje Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki, podsumowując rok 2024 w dyskontowej sieci. Wskazuje też kluczowe wyzwania dla Biedronki na rok obecny.

Według Luisa Araujo, "w 2025 roku głównym wyzwaniem jest działanie w warunkach niskiej inflacji żywności i ostrożności konsumentów". "Będziemy konsekwentnie utrzymywać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 12:07