04.06.2020 / 15:48
StoryEditor

Pralnie w centrach handlowych ofiarami decyzji rządu. Przyszłość firm zagrożona [WYWIAD]

Pralnia EBS w Galerii Mokotów (fot. materiały prasowe)
– Koronawirus uderzył w branżę pralniczą w najgorszym możliwym momencie, bo w szczycie sezonu. Dodatkowo rząd swoimi decyzjami wyświadczył nam niedźwiedzią przysługę – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Paweł Skwarczowski, dyrektor ds. operacyjnych sieci pralni EBS (wcześniej 5àsec).

Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. na półtora miesiąca zawiesiło działalność większości sklepów i lokali gastronomicznych w obiektach handlowych o powierzch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 12:03
StoryEditor
Dyskusja bez tabu. Na Forum Branży Kosmetycznej 2025 porozmawiamy o produktach sexual wellness
Najbliższa edycja Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 16 października 2025 r. (fot. Shootit Photography)

Jeszcze kilka lat temu były to kategorie obecne wyłącznie w aptekach lub sklepach specjalistycznych. Dziś coraz częściej trafiają na półki tradycyjnych drogerii i supermarketów. Produkty z obszaru sexual wellness – od lubrykantów po gadżety intymne i suplementy diety – zyskują na popularności, a konsumenci oczekują dostępu do nich w wygodnym, codziennym kanale zakupowym. Czy sieci detaliczne są na to gotowe?

Kto pierwszy, ten lepszy: strategiczna decyzja o wprowadzeniu nowej kategorii

Producenci i dystrybutorzy obserwują rosnące zainteresowanie produktami z obszaru sexual w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 17:18
StoryEditor
Apetyt powstrzymywany przez ceny. Czy sytuacja na rynku wyrobów czekoladowych przestanie być słodko-gorzka?
Konsumpacja słodyczy czekoladowych w Polsce spadła w okresie ostatnich 12 miesięcy o ponad 5 proc. W opinii Macieja Hermana, dyretora zarządzającego Lotte Wedel są szanse na odwrócenie tego trendu (fot. Shutterstock)

Wartość rynku słodyczy czekoladowych w Polsce, podobnie jak na świecie, rośnie. Ostatnimi czasy nie idzie to jednak w parze z konsumpcją. Polacy jedzą mniej wyrobów czekoladowych, bo ze względu na rekordowe ceny kakao, muszą płacić za nie coraz więcej i więcej. Czy ten trend może się odwrócić?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jak wyglądają prognozy dla globalnego rynku słodyczy czekoladowych?
  • które kraje przodują w sprzedaży słodyczy czekoladowych?
  • jakie ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 02:35