10.01.2018 / 16:25
StoryEditor

Prezes Guillaume de Colonges opowiada o strategii Grupy Carrefour dla Polski, Belgii i Rumunii

Guillaume de Colonges, dyrektor wykonawczy na Europę Północną i Wschodnią Grupy Carrefour, prezes zarządu Carrefour Polska (materiały własne)
- Synergie między rynkami Polski, Belgii i Rumunii widzę w kilku miejscach. Po pierwsze wspólnych zakupów, co przełoży się na bardziej konkurencyjne ceny, po drugie pracy nad nowymi produktami marki własnej, po trzecie rozwojem innowacji tak produktowych jak i technologicznych, wspólnie można znacznie więcej osiągnąć na polu transformacji cyfrowej - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Guillaume de Colonges, dyrektor wykonawczy na Europę Północną i Wschodnią Grupy Carrefour, prezes zarządu Carrefour Polska.

Kilkanaście tygodni temu objął pan zarządzanie Carrefourem na rynku belgijskim i rumuńskim. Co to oznacza dla polskiego oddziału firmy?

Gdy blisko cztery lata temu rozpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2024 / 16:52
StoryEditor
Poseł Petru zgłosił chęć pracy w Wigilię w kasie marketu, a związkowcy chcą mu w tym pomóc

OPZZ Konfederacja Pracy, walcząca o ustanowienie Wigilii dniem wolnym od pracy w handlu, potraktowała poważnie wypowiedź Ryszarda Petru, która pojawiła się 23 listopada na platformie X. Związki zwróciły się do sieci Kaufland, by zatrudniła posła w jednej z kas w niedzielę handlową w grudniu.

"Pojawiają się pytania czy nie zechciałbym siąść za kasą w Lidlu lub w Biedronce w Wigilię. Chętnie to zrobię. Czekam na propozycje" - napisał Ryszard Petru w sobotę w poście na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 15:39
StoryEditor
Biedronka wchodzi w świat podcastów. Marka własna sieci, Femina wspiera "Tu Okuniewska"
Biedronka wchodzi w świat podcastów. Marka własna sieci, Femina wspiera ”Tu Okuniewska” (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka, właściciel marki Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu "Tu Okuniewska". Czego będą dotyczyły podcasty?

Pierwszy z nich, który miał premierę 24 listopada, oraz drugi, który pojawi się 22 grudnia, poruszają jeden z najważniejszych, a zarazem najczęściej pomijanych tematów kobiecej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 00:48