08.07.2016 / 15:13
StoryEditor

Prezes Mondelez PL: konsumenci coraz bardziej wymagający

Zdaniem prezesa Zoltana Novaka, branża musi mieć na uwadze wzrost popularności zakupów on-line oraz zwiększenie zainteresowania produktami o lepszym profilu żywieniowym (fot. Mondelez Polska)
Zachowanie elastyczności w perspektywie postępującej integracji rynku oraz nieustanna praca nad portfolio to wyzwania, przed jakimi, zdaniem prezesa Zoltana Novaka, stoi Mondelez Polska.

Konsolidacja i integracja polskiego rynku w segmencie sklepów wielkopowierzchniowych, ale także w handlu tradycyjnym, w tym convenience, wymagają reakcji ze strony wszystkich po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Maciej Pobocha
10.12.2025 / 14:52
StoryEditor
Dariusz Dadej, Noble Securities: Eurocash ma ambicje stać się drugą Żabką. W nowej strategii jest jednak kilka nieścisłości
Grupa Eurocash (fot. Rafal Oleksiewicz)

- Moja ocena nowej strategii Grupy Eurocash pozostaje neutralna. W oczy rzuca się zwłaszcza ambitny cel osiągnięcia zysku EBIT na poziomie 600 mln zł w 2027 roku. Ja w swojej wycenie zakładam wynik 353 mln zł, który jest o 40 proc. niższy. Jeżeli Eurocash będzie w stanie dowieźć ten wynik, zmiana będzie znacząca - komentuje nową strategię Grupy Eurocash Dariusz Dadej, analityk Noble Securities.

Ekspert zwraca uwagę, że plusem nowej strategii z pewnością jest to, że Eurocash przestaje mówić o hurcie, jako o podstawowej linii biznesowej. Czy uda mu się przekształcić w no...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 09:28
StoryEditor
Co będzie napędzało wzrost globalnego rynku odzieży sportowej? Prognoza do 2029 r.

Globalny rynek odzieży i akcesoriów sportowych (ang. sportswear) ma osiągnąć wartość 506,0 mld USD w 2029 roku, co potwierdza rosnącą przewagę tego segmentu nad całym sektorem odzieżowym i sygnalizuje przesunięcie konsumpcji w stronę komfortu i innowacji - wynika z analizy firmy GlobalData.

Według raportu „Global Sportswear Market to 2029” sektor będzie rósł średniorocznie (CAGR) o 3,3% w latach 2024–2029, wyprzedzając cały rynek odzieżowy o 0,9 punktu procentowego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 15:10