28.11.2018 / 14:26
StoryEditorPrzyciągnąć i utrzymać klienta – to największe wyzwanie dla sieci handlowych [WYWIAD]
Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC (materiały prasowe)
- Statystyczny Polak może robić zakupy średnio w sześciu sklepach różnych marek i formatów. Bardzo chętnie z tego korzystamy, kupując regularnie w około czterech: jeden sklep mamy obok domu, drugi blisko pracy, trzeci po drodze do szkoły i jeszcze hipermarket, gdzie jeździmy na zakupy raz w tygodniu. To jest wyzwanie dla całej branży handlu detalicznego – przyciągnąć klienta i sprawić, by z nim pozostał. Cena zdecydowanie nie jest jedynym wyznacznikiem – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Bartłomiej Górzny, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC.
Jaki jest ten dzisiejszy konsument? Szefowie sieci handlowych, z którymi rozmawiałem na ten temat twierdzą, że jest patologicznie nielojalny. Jak jest naprawdę?
Polski kons...