19.10.2019 / 08:30
StoryEditor

Renata Juszkiewicz, POHiD: Marki własne zwiększają udziały w rynku [WYWIAD]

Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD)
Udział marek własnych w łącznej sprzedaży produktów FMCG wciąż rośnie. Największy udział marek własnych obserwujemy w Europie, a konkretnie w 3 krajach: Austrii, Niemczech i Polsce – wskazuje w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD).

Jak ocenia Pani sytuację na rynku marek własnych?

W ostatnich latach odnotowujemy na rynku globalnym, w tym również na rynku polskim, intensywny wzrost udziału marek własnych w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 16:07
StoryEditor
Bakalland rozwija produkcję i zatrudnienie. Firma zachęca nowych pracowników podwyżkami. Ile można zarobić?
Bakalland rozwija produkcję i zatrudnienie. Firma zachęca nowych pracowników podwyżkami. Ile można zarobić? (fot. materiały prasowe)

Bakalland zapowiada dynamiczny rozwój swojej fabryki w Janowie Podlaskim. Obecnie zakład produkcyjny o powierzchni ponad 30 tys. m2 wytwarza wszystkie produkty tej firmy. Plany obejmują zwiększenie zatrudnienia oraz wprowadzenie znaczących podwyżek wynagrodzeń. Ile zarobią pracownicy?

Bakalland planuje rozszerzenie swojej załogi, co związane jest z nowymi zadaniami produkcyjnymi. – Zatrudniamy obecnie blisko 300 osób, z czego około 250 pracuje na liniach prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 12:36
StoryEditor
Brian Olesen, CEO Netto Polska, weźmie udział w debacie poświęconej perspektywom i wyzwaniom handlu w 2025 r., podczas kongresu Retail Trends
Brian Nyeng Olesen, CEO Netto Polska (mat. prasowe)

Brian Nyeng Olesen, piastujący stanowisko prezesa Netto Polska od marca 2023 r., będzie uczestnikiem kongresu Retail Trends 2025. Menedżer weźmie udział w debacie "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania", prowadzonej w ramach sceny tematycznej "Economy & Retail Forecasts".

Brian Olesen, CEO Netto Polska, związany jest z Salling Group od trzech dekad. Stanowisko szefa polskiego oddziału sieci Netto został w marcu 2023 r., po tym jak z tą funkcją p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. luty 2025 20:12