31.10.2017 / 07:02
StoryEditor

Ricardo Campos, Bank Millennium: Firmy muszą postawić na pełne zintegrowanie doświadczenia klienta

Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium, prezes spółki Millennium Goodie (materiały własne)
- Klienci oczekują, że to technika dostosuje się do ich potrzeb, nie odwrotnie. To już nie my musimy się dostosowywać do najnowszych technologii, lecz technologia przystosowuje się do nas i jest tak projektowana, by dawała nam doświadczenia replikujące rzeczywisty świat. Ten trend przekłada się na wielki postęp w poziomie wygody użytkownika – mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium, prezes Millennium Goodie.

Czy całkowita rezygnacja z realnego pieniądza jest możliwa, a może jest jednak utopią?

Płatności gotówkowe są nadal wygodne, przede wszystkim w przypadku małych kwot, a pien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 12:01
StoryEditor
Kule dyskotekowe i różowe okulary. Silpo otworzyło nietypowy sklep spożywczy
”Różowy” sklep Silpo w Kijowie
”Różowy” sklep Silpo w Kijowiefot. Mat. Prasowe/silpo
”Różowy” sklep Silpo w Kijowie
”Różowy” sklep Silpo w Kijowiefot. Mat. Prasowe/silpo
”Różowy” sklep Silpo w Kijowie
”Różowy” sklep Silpo w Kijowiefot. Mat. Prasowe/silpo
”Różowy” sklep Silpo w Kijowie
”Różowy” sklep Silpo w Kijowiefot. Mat. Prasowe/silpo
”Różowy” sklep Silpo w Kijowie
”Różowy” sklep Silpo w Kijowie
”Różowy” sklep Silpo w Kijowie
”Różowy” sklep Silpo w Kijowie

Słynąca z niesztampowych wnętrz sklepów sieć Silpo uruchomiła w Kijowie kolejną nietypową placówkę handlową. W najnowszym sklepie operatora dominuje różowy kolor.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 16:39
StoryEditor
Kaufland modyfikuje swoją strategię. Powołuje się na analogię do świata mody
Kaufland ruszył z nową kampanią nawiązującą do świata mody (fot. Kaufland)

Nowy Rok to symboliczny okres sprzyjający nowym postanowieniom i zmianie przyzwyczajeń. Kaufland uruchamia więc nową kampanię „Moda na…”, w której poprzez analogię do świata mody, porównuje podejmowanie codziennych wyborów zakupowych do podążania za trendami z wybiegów.

Kaufland, zainspirowany światem wybiegów, zachęca swoich klientów do bycia w modzie w kwestii trendów żywieniowych i dokonywanych wyborów, wspierając w budowaniu zdrowych nawykó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 23:17