21.10.2017 / 01:10
StoryEditor

Ricardo Campos, Bank Millennium: Goodie.pl skutecznie zintegruje klientów i sprzedawców

Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium, prezes spółki Millennium Goodie (materiały własne)
- Klienci oczekują, że to technika dostosuje się do ich potrzeb, nie odwrotnie. Dzisiaj to nie my musimy się dostosowywać do najnowszych technologii, lecz technologia przystosowuje się do nas i jest tak projektowana, by dawała nam doświadczenia replikujące rzeczywisty świat. Ten trend przekłada się na wielki postęp w poziomie wygody użytkownika - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium, prezes spółki Millennium Goodie.

Kilka miesięcy temu Bank Millennium wprowadził na rynek aplikację Goodie, która ma łączyć konsumentów i sprzedawców?

Goodie w swoim zamyśle ma być otwartą, bezpłatną apl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 12:52
StoryEditor
Żabka coraz bardziej "lubi się” z owadami. Produkty firmy FoodBugs trafiły do oferty supermarketu Delio
Oferta supermarketu internetowego Delio, należącego do Grupy Żabka została rozszerzona o produkty na bazie owadów jadalnych (fot.materiały prasowe)
Grupa Żabka włączyła produkty na bazie owadów jadalnych do asortymentu dostępnego w supermarkecie internetowym Delio. Oznacza to, że przygoda Żabki z tą kategorią produktów nabiera rumieńców.

Jesienią ub.r. produkty na bazie owadów jadalnych produkowane przez firmę FoodBugs trafiły do oferty Żabki Jush, czyli aplikacji, dzięki której mieszkańcy obecnie dwóch, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2024 / 15:53
StoryEditor
Klienci stacji paliw coraz częściej chodzą tam po... zakupy, a co z tankowaniem? Kim są i czego oczekują?
Sklep na stacji paliw Circle K (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Choć 90 proc. odwiedzających stacje benzynowe chce zatankować paliwo, to osoby, które planują tylko zrobić zakupy w sklepach na stacjach charakteryzują się większą częstotliwością wizyt. O ile tankujący średnio pojawiali się na badanych stacjach 6 razy, o tyle kupujący już 9 razy. Inaczej rzecz ujmując, 7 proc. populacji klientów stacji benzynowych zrealizowało w badanym okresie 10 proc. wizyt – wynika z badania firmy Selectivv.

Firma Selectivv poddała grupę "tankujących", jak i "kupujących" profilowaniu zarówno ze względów demograficznych (wiek), behawioralnych (np. uprawianie sportu amatorskiego), jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2024 11:37