04.09.2023 / 16:16
StoryEditor

Ruch w nowym wydaniu. W jaką stronę będą ewoluowały placówki sieci? Czy Żabka będzie miała nowego konkurenta?

Rafał Bałazy, Członek Zarządu, Ruch SA
Rafał Bałazy, członek zarządu Ruch SA: - Stawiamy przede wszystkim na punkty, które będą czymś pomiędzy starym Ruchem z prasą, drobnym non-foodem, a Orlenem – z jego przekąskami, kanapkami i dobrą kawą. Nie jest to klasyczny model convenience, ale taki, który zgodnie z naszymi analizami jest atrakcyjny dla klienta.

Na ile Ruch w obszarze detalicznym ma być nadal Ruchem, a na ile Orlenem? Czym Orlen w Ruchu – zwłaszcza w tej największej, „sklepowej” wersji spośród trzech zaprezentowanych pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.09.2023 / 17:19
StoryEditor

Lidl ujawnia swoje ambitne cele do 2025 r. i do 2030 r. Jak one wyglądają? Co dyskonter chce osiągnąć?

Klientka sklepów Lidl
Wzrost liczby produktów od polskich dostawców, zwiększenie udziału zielonej energii w sklepach i centrach dystrybucji, wsparcie obywateli Ukrainy, promocja równych szans w rozwoju kariery – to część zobowiązań ujętych w raporcie zrównoważonego rozwoju Lidl Polska za lata obrotowe 2021-2023. Jakie jeszcze działania podejmuje firma dla lepszego jutra?

Władze sieci Lidl wskazują, że ‘każda decyzja podjęta dzisiaj ma wpływ na najbliższą przyszłość i świat, w jakim będą żyły kolejne pokolenia. Firma realizuje ambitne cele środow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 15:21
StoryEditor

Znamy stanowisko Żabki w sprawie "lokalnej półki". Co sądzi o pomyśle PiS lider rynku convenience?

Znamy stanowisko Żabki w sprawie ”lokalnej półki”. Co sądzi o pomyśle PiS lider rynku convenience?
Na pewno warto inwestować we wsparcie na rzecz podnoszenia jakości i standardów przez mniejszych i regionalnych producentów. Dzięki temu zyskają oni gwarancję obecności na półkach w warunkach rynkowych, bez potrzeby narzucania takiego obowiązku dystrybutorom – wskazują przedstawiciele sieci Żabka, odnosząc się do zapowiadanego przez Prawo i Sprawiedliwość programu "lokalna półka".

Przedstawiciele Żabki, z którymi udało nam się skontaktować, podkreślają, że chociaż koncepcja „lokalnej półki” pojawiła się w przestrzeni publicznej, to wciąż nie znamy szczegó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 12:54