10.10.2018 / 10:55
StoryEditor

Iwona Doktorowicz-Dudek, Kompania Piwowarska [WYWIAD]: Rynek piwa w Polsce rośnie nie tylko wolumenowo, ale także wartościowo!

Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej (Kompania Piwowarska)
- Premiumizacja i rewolucja piwna to dwa trendy, które realnie mają dzisiaj miejsce i w widoczny sposób wpływają na zmiany w sektorze browarniczym. Bardzo mocne wzrosty notują piwa bezalkoholowe, piwa smakowe i specjalności – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej.

W tym roku sezon na rynku piwa rozpoczął się b. wcześnie, wydaje się, że będzie udany dla branży browarniczej, m.in. ze względu na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, dobrą koniu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 09:55
StoryEditor
Żabka rośnie na street foodach. "Dwucyfrowy wzrost sprzedaży"
Grupa Żabka inwestuje w piece gastronomiczne i street food

Grupa Żabka zainwestowała niemal 160 mln zł m.in. w piece gastronomiczne w każdym sklepie. Dzięki temu sieć notuje znaczny wzrost sprzedaży. Żabka kładzie też duży nacisk na rozwój w obszarze cyfrowym.

W artykule przeczytasz:

  • Grupa Żabka inwestuje w piece gastronomiczne i street food
  • Grupa Żabka miała dwucyfrowy wzrost sprzedaży dań gotowych (QMS)
  • Wzrost sprzedaży w...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 13:54
StoryEditor
Sternik z Podkarpacia. Ireneusz Wróbel: "Prowadzenie sklepu to misja społeczna"
Ireneusz Wróbel zajął pierwsze miejsce w konkursie Franczyzowy Superbohater 2025 w kategorii franczyzobiorca prowadzący powyżej pięciu sklepów (fot. Bartosz Makowski)

Hula po morzach i po… Podkarpaciu. Ireneusz Wróbel to przedsiębiorca, który od 27 lat z sukcesami prowadzi sklepy, stanowiąc – według centrali Lewiatana – wzór do naśladowania w zakresie współpracy lokalnej, innowacji i rozwoju. Został laureatem ostatniej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater.

Takie decyzje przychodzą znienacka – tak Ireneusz Wróbel odpowiada na pytanie, dlaczego zajął się handlem. Po studiach na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie pracował w branży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 19:22