09.05.2017 / 09:15
StoryEditor

Rynek serów twardych w Polsce zmienia się bardzo powoli

W Polsce najchętniej są kupowane sery żółte w plastrach i kostkach (fot. Pixabay/CC0)
W ostatnich latach rynek serów twardych zmienia się bardzo powoli, dlatego wciąż najpopularniejszymi gatunkami są holenderska gouda czy edam. Wiele osób kupuje ser salami. Polacy stają się coraz bardziej otwarci także na produkty długodojrzewające, jak parmezan czy cheddar.

Sery twarde to największa kategoria na rynku sera. Zdaniem ekspertów jej roczna wartość przekracza 2 mld zł. Ten segment jest zdominowany przez plastry żółte, które stanowią 53 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 08:52
StoryEditor
Z dyrektora kategorii w sieci dyskontów na szefa rozwoju biznesu u giganta spożywczego
Paweł Czeluśniak został nowym szefa rozwoju biznesu w fińskim gigancie spożywczym – firmie Fazer (fot. Fazer + Paweł Czeluśniak/Linkiedin)

Paweł Czeluśniak został nowym szefem rozwoju biznesu w fińskim gigancie spożywczym – firmie Fazer. Wcześniej przez lata był związany m.in. z takimi sieciami detalicznymi jak Aldi czy Tesco. Za co będzie odpowiadać w nowej roli?

W artykuke przeczytasz:

  • Paweł Czeluśniak po ponad 4 latach odchodzi z Aldi Polska
  • Paweł Czeluśniak dołącza do zespołu Fazer
  • Gdzie wcześniej pracował Paweł Czeluśnia...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 14:03
StoryEditor
Platforma Temu ma najwięcej użytkowników, Allegro zmniejsza dystans. Amazon na tle konkurencji wypada blado…
Sklepy internetowe zobowiązane są do podawania najniższej ceny z ostatnich 30 dni (Shutterstock)

Platforma e-commerce Temu w sierpniu ponownie okazała się liderem rankingu serwisów z największą liczbą rzeczywistych użytkowników. Drugie na podium Allegro zdołało jednak nieco odrobić stratę do chińskiego giganta. Na trzecim miejscu nadal znajduje się polski e-sklep monobrandowy, wyprzedzając kolejny chiński marketplace. Amazon w ogonie stawki i szybko traci.

Chiński marketpace Temu ma już w Polsce niemal 20 mln rzeczywistych użytkowników – w sierpniu ich liczba wzrosła w porównaniu z lipcem z 19 mln 907 tys. do ponad 19 mln 917 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 00:25