30.01.2017 / 14:43
StoryEditor

Sieć Limonka przyciąga kolejnych kupców

sklep sieci Limonka w Ustce, ul. Kilińskiego (mat. prasowe sieci Limonka)
Sieć Limonka zarządzana jest przez Stowarzyszenie Kupców Polskich Elita. Ubiegły rok kupcy oceniają jako udany, w przyszłość także patrzą optymistycznie. Sieć tworzą głównie sklepy osiedlowe i wiejskie, które mają lojalnych klientów. To w dzisiejszych czasach duży atut.

W 2016 r. do SKiPP Elita powiększyło się o czterech członków. Na koniec roku było ich 30. Łącznie kupcy zarządzają 99 placówkami, w tym 31 funkcjonuje pod szyldem Limonka – w ub...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
22.12.2025 / 17:22
StoryEditor
Fresh Corner rośnie szybciej niż stacje paliw. Jak MOL rozwija convenience w Polsce?
Strefa Fresh Corner na stacji MOL w Polsce

Gastronomia stała się jednym z kluczowych filarów biznesu detalicznego Grupy MOL. Koncept Fresh Corner, rozwijany od dekady na stacjach paliw koncernu, notuje rekordowe wyniki sprzedaży w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce sieć przyspiesza rozwój formatu, zapowiadając dalszą ekspansję i umacnianie pozycji w segmencie convenience food dla kierowców i podróżnych.

Rekordowy rok Fresh Corner w regionie

Mijający rok okazał się najlepszym w dziesięcioletniej historii konceptu Fresh Corner. Na wszystkich stacjach MOL w regionie sprzedano łąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 14:01
StoryEditor
Grzegorz Mech, YouGov: Polacy są mięsożercami. Wydają na tę kategorię coraz więcej
Grzegorz Mech, business development manager w YouGov (mat. prasowe

Polscy konsumenci uwielbiają mięso i przetwory. W pierwszych ośmiu miesiącach 2025 roku polskie gospodarstwa domowe wydały na te produkty ponad 37,7 mld zł, podczas gdy w całym 2024 roku wartość sprzedaży kategorii wyniosła nieco ponad 34 mld zł. W tym samym okresie wartość rynku roślinnych zamienników mięsa i nabiału było to 472 mln zł. Takie wnioski płyną z analiz firmy badawczej YouGov.

YouGov: Polacy kupili ponad 1,745 mln ton mięsa oraz wędlin.

Z danych YouGov wynika, że od stycznia do sierpnia 2025 roku polskie gospodarstwa domowe kupiły ponad 1,745 mln ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2025 18:45