28.08.2017 / 10:09
StoryEditor

Dorota Kałowska, Cobalt Spark: Sieci handlowe poprzez marki własne wyznaczają trendy na rynku opakowań (wywiad)

Dorota Kałowska, Partner & Strategy consultant Cobalt Spark, ekspert Polskiej Izby Handlu (fot. materiały prasowe)
- Właścicielom brandów coraz trudniej jest się wyróżnić. Będą musieli to jednak w końcu zrobić, jeżeli chcą utrzymać swoje pozycje na rynku - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dorota Kałowska, partner i strateg w agencji Cobalt Spark, ekspert Polskiej Izby Handlu.

Czy można jeszcze zaskoczyć konsumenta opakowaniem?

Nawet trzeba! Opakowania wciąż są nośnikiem, który mocno oddziałuje na klientów, choć sposób tego oddziaływania jest inny ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 00:00
StoryEditor
W jakiej cenie będzie można kupić akcje właściciela Żabki i Stocka? Jaką kwotę CVC chce pozyskać w IPO?
Sklep sieci Żabka (fot. DarSzach/Shutterstock)
Już 26 kwietnia spółka CVC planuje debiut na giełdzie Euronext w Amsterdamie. Właściciel Żabki i Stocka opublikował właśnie prospekt emisyjny i ruszył z ofertą dla inwestorów. W jakiej cenie będzie można kupić akcje CVC?

Jak wynika z prospektu opublikowanego przez CVC przedział cenowy akcji w ofercie CVC to 13-15 euro, co oznacza kapitalizację rynkową na poziomie około 13–15 mld euro.

Ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 13:36
StoryEditor
Duży Ben i Frisco szybko budują pozycję na rynku. Spółki z Grupy Eurocash zwiększają sprzedaż. Co z rentownością?
Market Duży Ben w Łodzi (fot. Wiadomoscihandlowe.pl/KK)
Jak wynika z prezentacji Grupy Eurocash, segment Projekty "wykazuje inicjatywy będące w okresie dynamicznego wzrostu, budujące swą pozycję rynkową, a zarazem mające zwiększony profil ryzyka". Grupa rozwija szereg projektów, wśród których kluczowymi są supermarket spożywczy online Frisco oraz sieć marketów alkoholowych Duży Ben. Oba szybko rosną, ale cały segment wciąż daleki jest od dodatniej rentowności.

Grupa Eurocash rozwija projekty innowacyjne, które mają wspierać zachowanie konkurencyjności sklepów niezależnych w Polsce. W ubiegłych latach rozwijane były – z sukcesem, jak c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2024 04:06