Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

16.10.2017 / 08:54
StoryEditor

Skarbówka wzięła na celownik producentów nalewek

Każda nalewka alkoholowa musi być oklejona banderolą (fot. Pixabay CC0)
Skarbówka masowo kontroluje festyny. Na ich celowniku są producenci lokalnych nalewek - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

W ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku przedstawiciele skarbówki skontrolowali ponad 110 festynów. W ubiegłym roku było ich prawie 250. Wtedy to skonfiskowano ponad 1,2 tys. li...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 11:03
StoryEditor
GK Specjał rozwija projekt Wsparcia Rynku Tradycyjnego, adresowany do partnerów detalicznych
GK Specjał ma nowy oddział w Łańcucie (na zdj.; fot. mat. prasowe)

Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał, relacjonuje działania podejmowane w celu poprawy konkurencyjności kanału tradycyjnego polskiego detalu spożywczego. Mówi m.in. o projekcie Wsparcia Rynku Tradycyjnego, realizowanym od kilkunastu miesięcy przez grupę.

Jak się dzisiaj pracuje z dostawcami? W czasie największej inflacji ich polityka była prosta – podnosić ceny, dopóki klient nie odmówił zakupu. Jak działają dzisiaj, w warunkach...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2024 / 09:50
StoryEditor
Grupa Schwarz celem cyberataków. Drastyczny wzrost liczby zdarzeń
W 2023 roku niemieckie firmy w wyniku cyberataków poniosły straty na poziomie 206 mld euro. W 2024 roku szkody te mogą wzrosnąć jeszcze o ok. 30 proc.

Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, odnotowała w ostatnich kilkunastu miesiącach ogromny wzrost liczby cyberataków. Ich ilość zwiększyła się z 3,5 tys. do 350 tys. dziennie – potwierdził Gerd Chrzanowski, prezes Grupy. Prezes zdradził też, że opracowywana i wdrażana jest platforma AI dla sklepów, która pozwoli zredukować kolejki do kas.

Jak wyjaśnił w rozmowie z dziennikiem "Süddeutsche Zeitung" Gerd Chrzanowski, liczba ataków zaczęła gwałtownie wzrastać od czasu wybuchu wojny w Ukrainie – obecnie jest to na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:57