13.09.2019 / 12:42
StoryEditor

Spółdzielcy apelują do rządu i KE o równe szanse dla przedsiębiorców [GALERIA]

Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Spółdzielcy apelują do rządu i KE o równe szanse dla wszystkich przedsiębiorców [GALERIA ZDJĘĆ] (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Spółdzielcy apelują do rządu i KE o równe szanse dla wszystkich przedsiębiorców [GALERIA ZDJĘĆ] (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Spółdzielcy apelują do rządu i KE o równe szanse dla wszystkich przedsiębiorców [GALERIA ZDJĘĆ] (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców Społem (Fot. Kancelaria Prezydenta RP)
W trakcie wczorajszych uroczystych obchodów 150-lecia istnienia spółdzielczości spożywców Społem, które odbyły się na Zamku Królewskim w Warszawie, mocno wybrzmiał apel do rządzących o przygotowanie ustawy, która ureguluje zasady sprawiedliwego handlu. Z kolei od Komisji Europejskiej spółdzielcy oczekują elastyczności w stosowaniu zasad pomocy państwa dla przedsiębiorstw gospodarki społecznej.

- Apelujemy do władz państwowych o przygotowanie ustawy, która ureguluje zasady sprawiedliwego handlu. Istnieje pilna potrzeba wyrównywania szans polskich firm - podkreślił ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Grzegorz Szafraniec
01.12.2025 / 19:55
StoryEditor
Rewolucja w Stokrotce! Sieć instaluje elektroniczne etykiety w pierwszym markecie

Stokrotka wprowadza technologiczną rewolucję w Lublinie. Pod koniec listopada otwarto nowy supermarket przy ul. Kameralnej 1, który jako pierwszy w całej sieci został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe. To ważny krok w modernizacji formatu sklepów Stokrotka i podniesieniu jakości obsługi klientów.

- To projekt, który od samego początku tworzyliśmy w oparciu o nowoczesne standardy handlowe, wysoką jakość produktów oraz rozwiązania technologiczne realnie usprawniające zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2025 / 05:03
StoryEditor
Auchan wygrywa świąteczny wyścig o ceny. Gdzie plasują się Biedronka, Lidl, Dino oraz inne sieci? [DANE]
Z danych ASM SFA wynika, że średnia cena koszyka zakupowego, obejmującego 35 najpopularniejszych produktów związanych ze świętami, wzrosła rok do roku o 26,11 zł, osiągając poziom 297,32 zł (fot. Shutterstock)

W zdecydowanej większości sieci tegoroczne świąteczne zakupy będą droższe od ubiegłorocznych. Z najnowszego badania „Świąteczny koszyk zakupowy ASM SFA 2025” wynika, że jego średni koszt wzrósł o blisko 10 proc. rok do roku. W których sieciach podwyżki były największe, a w których najmniejsze?

Z danych zebranych przez ASM SFA wynika, że w grudniu 2025 r. średnia cena świątecznego koszyka zakupowego, obejmującego 35 najpopularniejszych produktów związanych ze święta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 12:10