22.09.2017 / 13:00
StoryEditor

Szef Jeronimo Martins: Bez Biedronki i Ary praktycznie nie mielibyśmy zysków

Alexandre Soares dos Santos, szef Jeronimo Martins (fot. youtube)
Alexandre Soares dos Santos, szef Jeronimo Martins uważa Portugalię za złe miejsce do inwestycji. W wywiadzie dla programu ECO24 biznesmen stwierdził, że od kilku lat to głównie biznesy w Polsce i Kolumbii generują zyski dla koncernu. Przyznał też, że gdyby nie był Portugalczykiem, nie inwestowałby w portugalskie supermarkety Pingo Doce.

Soares Dos Santos chwali ostatnie dwa lata pracy portugalskiego ministra finansów, podkreśla jednak, że naprawa finansów publicznych odbywa się kosztem zysków przedsiębiorstw. –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 16:00
StoryEditor
Grillujemy! Jak przygotować sklepy na sezon grillowy? Podpowiadamy, jakie produkty będą się cieszyły w tym roku największą popularnością
45 proc. Polaków deklaruje, że w trakcie cieplejszych dni grilluje przynajmniej raz w tygodniu (fot. Shutterstock)
Rozpoczynający się wraz z początkiem maja sezon grillowy to okres zwiększonego popytu nie tylko na karkówkę, boczek czy kiełbasę, ale także napoje, sosy, przyprawy i różnego rodzaju akcesoria. Przed pikiem sprzedażowym warto zbudować optymalną ofertę oraz efektywnie ją wyeksponować.

Kiedy dni robią się dłuższe, a słońce mocniej przygrzewa, Polacy zaczynają masowo wykupywać ze sklepów mięsa i wędliny, ale także ryby oraz warzywa, które trafiają później na ru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 23:08
StoryEditor
Lidl robi ostrą promocję na piwo w sklepach. A w zasadzie trzy promocje, w jednej można kupić 12 puszek piwa w cenie sześciu
Promocje na piwo w Lidlu
Już od piątku, przez cały weekend klienci mogą skorzystać w sklepach Lidl z trzech bardzo mocnych promocji na piwo. najwięcej mogą zyskać fani piwa w puszkach ponieważ będą mogli kupić 12 puszek w cenie sześciu, a nawet 24 w cenie 12.

Promocja na piwo w Lidlu: 12 piw w cenie 6

Wykorzystując kupony z aplikacji Lidl Plus klienci sklepów Lidl mogą skorzystać z promocji w ramach której kupią 12 piw w puszkach w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 20:38