17.05.2018 / 07:39
StoryEditor

T. Suchański, prezes Żabki: Cyfryzacja to szansa aby młodzi klienci zauważyli fizyczne sklepy

(Fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Młodzi konsumenci żyją w zupełnie innym świecie niż moje pokolenie. Są cyfrowani, operują obrazami, gifami. Sklepy Żabka muszą się zmieniać aby je zauważyli, dlatego korzystamy z Big Data – mówił Tomasz Suchański podczas debaty „What’s next? Nowy konsument, nowa ekonomia, nowe wyzwania” towarzyszącej 11. Kongresowi Rynku FMCG 2018.

Szef sieci Żabka wskazał, że najmłodsi konsumenci, którzy żyją w świecie wirtualnym przestają "widzieć" fizyczne sklepy. Zadaniem operatorów - w tym Żabki - jest sprawić aby mło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 12:15
StoryEditor
Firma byłego prezydenta Ukrainy otwiera pierwszy sklep w Unii Europejskiej

Roshen, słodyczowy gigant należący do byłego prezydenta Ukrainy Petra Poroszenki, uruchomił pierwszy sklep firmowy w Unii Europejskiej. Na lokalizację pierwszej placówki na terenie europejskiej wspólnoty wybrano Rumunię.

Jak donosi "Forbes", sklep Roshena w Rumunii otwarty został w listopadzie w centrum Bukaresztu, w pobliżu Pałacu Parlamentu. Już wcześniej zapowiedziano otwarcie placówek ukrai...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 23:19
StoryEditor
Sieć Dino inwestuje jak nigdy dotąd. Rekordowe 1,5 mld zł poszło nie tylko na sklepy
Supermarket sieci Dino na Lubelszczyźnie (fot. Materiały Własne)

Sieć Dino Polska podsumowała działalność w pierwszych trzech kwartałach 2025 roku. W tym okresie przychody ze sprzedaży grupy wyniosły 24,7 mld zł, co oznacza wzrost o 14,9% w porównaniu z analogicznym okresem 2024 roku. Wyniki grupy napędzały rekordowe inwestycje.

Na koniec września 2025 r. sieć posiadała 2933 sklepy, czyli o 361 więcej niż rok wcześniej. To pokazuje bardzo mocne przyspieszenie w inwestycjach sieci supermarketów z Krotos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2025 02:30