25.05.2021 / 13:27
StoryEditor

Tomasz Koźbiał, 4F: W pandemii najlepszą metodą działania jest ucieczka do przodu

Salon 4F w Tomaszowie Mazowieckim (Wikipedia / CC0)
Naszą strategią na czas pandemii było szybkie przegrupowanie zasobów. Jako jednej z nielicznych firm z branży udało nam się uzyskać wzrosty sprzedaży, ale nie tylko dzięki e-commerce – mówił Tomasz Koźbiał, z firmy OTCF, właściciela marki 4F, podczas webinarium portalu wiadomoscihandlowe.pl, pt. „Rewolucja w koszyku! Pandemia, lojalność, e-commerce i nowy konsument”.

Tomasz Koźbiał, dyrektor e-commerce w firmie OTCF, która jest właścicielem marki odzieży sportowej 4F, pochwalił się, że jego firma jest jednym z nielicznych detalistów z bran...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 10:34
StoryEditor
Ceny produktów mięsnych w supermarketach i małych sklepach. Nowe dane CMR
Nikodem PankowiakNikodem Pankowiak

W pierwszej połowie bieżącego roku paczkowane produkty mięsne były zauważalnie tańsze w supermarketach niż w sklepach małoformatowych do 300 mkw. Średnio za ich kilogram należało zapłacić w tym kanale ok. 5 proc. mniej niż w małych sklepach. Dynamika wzrostu cen także pozostaje wyższa w sklepach małego formatu, gdzie rok do roku średnia cena za kilogram produktów mięsnych wzrosła o nieco ponad 6 proc. W tym samym czasie wzrosty cen w supermarketach był dwukrotnie wolniejsze i wyniosły zaledwie ok. 3 proc. Oczywiście warto spojrzeć nieco głębiej i zobaczyć, jak prezentowała się sytuacja w poszczególnych kategoriach, bo w niektórych z nich różnice są znacznie bardziej zauważalne.

Paczkowane kiełbasy

W przypadku paczkowanych kiełbas w pierwszym półroczu 2025 r. średnia cena za kilogram była w supermarketach niższa aż o 9 proc. w porównaniu do mniejszy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 23:50
StoryEditor
Powstaje nowy sojusz zakupowy polskich sieci spożywczych. Lokalni operatorzy chcą pracować razem

Powstaje nowy sojusz zakupowy w polskim sektorze FMCG. Kilkanaście firm, w tym m.in.: Gram Sadeccy, Paleo-1, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, Passa i Tomi Markt złożyło wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o utworzenie wspólnego przedsiębiorcy. Inicjatywa ma wzmocnić ich pozycję na rynku spożywczym poprzez wspólny rozwój marek oraz ekspansję w segmencie towarów szybkozbywalnych.

Nowo powołana spółka będzie świadczyć usługi na rzecz sieci założycieli, działać projektowo i poszukiwać nowych rynków zbytu dla marek handlowych tworzonych przez grupę....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 22:59