16.12.2019 / 11:15
StoryEditor

Tomasz Michalski, Frisco.pl: Rośniemy szybciej niż cały warszawski rynek e-grocery

fot. Frisco.pl (Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl)
Nie ma wątpliwości, co do tego, że e-commerce jest przyszłością i w perspektywie kolejnych lat nadal będzie się rozwijać. Jak pokazują prognozy rynkowe, do 2025 roku wskaźnik rocznego wzrostu sektora e-grocery powinien osiągnąć 18,6 proc. podczas gdy rynek tradycyjny będzie rósł o jedyne 3,2 proc. – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl.

Na rozwoju e- commerce zyskuje również Frisco.pl. Wartość sprzedaży w tym e-sklepie od 2012 roku rośnie średnio ponad 30 proc. rocznie, czyli dużo szybciej niż cały warszawski r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 10:13
StoryEditor
Lidl wycofuje ziemniaki wczesne. Przekroczono w nich limity środków ochrony roślin

Na stronie Lidla pojawił się ważny komunikat: w partii ziemniaków wczesnych odnotowano przekroczenie limitu prawnego dla pozostałości środka ochrony roślin. Sieć apeluje do klientów, aby ich nie spożywać. Zachęca też do zwrotu w sklepach.

Firma PPUH AWEX Sp. z o.o. wycofuje ze sprzedaży produkt „Ziemniaki wczesne, luz”, które były dostępne w sprzedaży w wybranych sklepach sieci Lidl w dniach od 26 do 30 maja 2025...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 08:32
StoryEditor
Wzrost cen przyspieszył. Oto produkty, które podrożały w maju najmocniej
W maju najmocniej podrożały owoce, używki i nabiał (fot. Shutterstock)

Z analizy prawie 75 tys. cen detalicznych wynika, że w maju 2025 roku codzienne zakupy podrożały średnio o 5,7 proc. rok do roku. To niewielkie przyspieszenie względem kwietnia, kiedy wzrost wyniósł 5,6 proc. rdr. W maju najmocniej zdrożały owoce – aż o 13,2 proc. rdr. Sprawdź, jakie inne kategorie znalazły się w czołówce niechlubnego rankingu przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytet WSB Merito.

Na drugim miejscu - po owocach - znalazły się używki (kawa, herbata, alkohole), ze wzrostem cen rzędu 12,8 proc. rok do roku. Dalej sklasyfikowano: nabiał (9,2 proc. wzro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 04:19