24.01.2019 / 23:32
StoryEditor

Tomasz Suchański, prezes Żabki: W 2019 r. niedziele niehandlowe uderzą handel jeszcze mocniej

Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska (Żabka Polska)
Tomasz Suchański, prezes spółki Żabka Polska w rozmowie z money.pl wskazał, że ograniczenie handlu w niedzielę, a za rok praktyczny zakaz handlu w niedzielę, nie są bez wpływu na polski mały i średni biznes, co widać w statystykach. Już dziś mówi się o 8 - 10 tys. sklepów, które zamknęły się w całej Polsce. Taki skutek gospodarczy ma ustawa i cała branża handlowa mówiła o tym od samego początku.

Przypomnijmy, że od stycznia 2019 r. ograniczenie handlu w niedzielę się rozszerzyło o kolejny dzień, handel w zasadzie obowiązuje w jedną niedzielę w miesiącu. Tomasz Suchańsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 14:16
StoryEditor

Biedronka pobiła kolejny rekord. Liczba użytkowników programu lojalnościowego robi wrażenie

Biedronka wydała już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu mln osób działa aplikacja powiązana z kartą (fot. MOZCO Mateusz Szymanski/Shutterstock.com)
Biedronka wydała już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a na smartfonach ponad dziewięciu mln osób działa aplikacja powiązana z kartą. Co więcej, w ostatnich ośmiu miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji wzrosła o ponad 90 proc.

Biedronka ma największy w Polsce program lojalnościowy. Jak podaje sieć, każdego dnia, od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe, sklepy sieci Biedronka na teren...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.09.2023 / 11:13
StoryEditor

Carrefour kupuje 47 sklepów w Hiszpanii. Z kim sieć handlowa podpisała umowę?

Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Grupa Carrefour głębiej wchodzi na Hiszpański rynek. Do licznych sklepów sieci w tym kraju dołączy 47 supermarketów SuperCor, które francuska sieć handlowa przejmie od El Corte Inglés. Transakcja wymaga jeszcze zatwierdzenia przez urząd antymonopolowy i firma spodziewa się sfinalizować ją przed końcem pierwszego półrocza 2024 roku.

Carrefour ogłosił, że osiągnął porozumienie z El Corte Inglés w sprawie nabycia 47 sklepów pod szyldem SuperCor w Hiszpanii. Umowa obejmuje supermarkety i sklepy ogólnos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. wrzesień 2023 02:46