09.11.2022 / 08:08
StoryEditor

Tomasz Walczak, Intermarche: Poprawiamy wskaźniki cenowe. Zmierzamy do 1 proc. różnicy w relacji do cen konkurentów, głównie lidera rynku [WYWIAD]

Tomasz Walczak dyrektor marketingu sieci Intermarche
Dyskonty są obecne w pobliżu każdej naszej lokalizacji, są więc naszym bezpośrednim konkurentem. Systematycznie zmniejszamy lukę cenową w relacji do zagregowanych cen konkurentów – mówi Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché.

Grupa ogłosiła niedawno wyniki za III kw. br. Co w tej chwili napędza wyniki Intermarché?

Oczywiście inflacja ma na nie wpływ, ale nie jest to jedyny czynnik. Większe znacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2025 / 09:35
StoryEditor
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex: Biznes poradzi sobie w każdych warunkach [WIDEO]
Krzysztof Pawiński, Grupa Maspex (fot. Wh)

Szef jednego z największych producentów żywności w Europie Środkowej podkreślał w rozmowie w studiu Retail Trends 2025, że mimo geopolitycznych wyzwań, biznes da sobie radę w niestabilnych czasach. Mówił też o wyzwaniach związanych z regulacjami prawnymi. Zobacz rozmowę wideo z prezesem Grupy Maspex.

- Nie sądziłem, że dożyję momentu, w którym wartości, w które wierzyłem, przestaną być azymutem i wyznaczać kierunki zachowań. To nie świadczy źle o wartościach, a o tych, którz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 10:49
StoryEditor
Auchan przyspiesza - otwiera kolejny sklep bezobsługowy
Węgierski oddział Auchan uruchomił pierwszy całodobowy zautomatyzowany sklep bez kasjerów w Budapeszcie (fot. Auchan Hungary)

Auchan GO to nowy format francuskiego sprzedawcy detalicznego., który testuje już od jakiegoś czasu, m.in. w Warszawie. Sieć uruchomiła właśnie kolejną bezobsługową placówkę.

Węgierski oddział francuskiego sprzedawcy detalicznego Auchan uruchomił swój pierwszy całodobowy zautomatyzowany sklep bez kasjerów w Újbuda, czyli dzielnicy Budapesztu.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:52