25.08.2023 / 14:46
StoryEditor

UPEMI o drugim obiegu towarów w branży FMCG: Relacje między producentami a sieciami są zaburzone!

Agnieszka Jamiołkowska, dyrektor zarządzający Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (fot. Dariusz Iwanski)
Relacje pomiędzy producentami a sieciami handlowymi są w Polsce zaburzone. Dotyczy to nie tylko producentów mięsa, ale praktycznie każdej kategorii produktów spożywczych – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Jamiołkowska, dyrektor zarządzający Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).

W ocenie UPEMI do zjawiska drugiego obiegu towarów w polskim handlu można podejść na dwa sposoby, pod względem prawnym oraz etycznym. – Działania takie podejmowane przez sieci h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 15:14
StoryEditor
Rafael Gasset, COO Metro AG nt. sytuacji biznesu w Polsce: UE jest bezpieczna i Polska jest bezpieczna! [WYWIAD]
Rafael Gasset, Dyrektor Operacyjny (COO) Metro AG
Rafael Gasset, Dyrektor Operacyjny (COO) Metro AG: - Co ważne dla mnie jako menedżera, to fakt, że nasz biznes wyszedł z tych wszystkich zawirowań ostatnich lat wzmocniony, okazał się odporny na różne zakłócenia na rynku, był zdolny realizować swoją misję i rozwijać się. Obecnie gospodarka europejska jest moim zdaniem w pozytywnym trendzie, powoli wraca koniunktura konsumencka, zatem jestem dobrej myśli.

Kliknij i przeczytaj także obszerny wywiad z Dominikiem Brannym, prezesem Makro Cash and Carry Polska: Chcemy być inkubatorem innowacji i przedsiębiorczości

Firma Makro dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 18:34
StoryEditor
Pierwszy taki sklep sieci MediaMarkt. Sieć stawia na zrównoważony rozwój
MediaMarkt otworzył sklep pod szyldem BetterWay (fot. Mediamarkt)
MediaMarkt-Saturn otworzył swój nowy pop-up store w uniwersyteckim mieście Tybinga w Niemczech. Ma on podkreślać zaangażowanie sieci w kwestie zrównoważonego rozwoju.

Sklep działa pod szyldem BetterWay, który jest hasłem proekologicznego podejścia sieci. W nowej placówce sieć oferuje bardziej zrównoważone produkty oraz propaguje swoją wizję z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 17:05