25.02.2020 / 12:31
StoryEditor

W branży mięsnej liczy się logistyka

(fot. Marcin Jozwiak, Unsplash)
Obsługa klienta, w tym logistyka, to dziś podstawowe narzędzie walki konkurencyjnej. Ograniczone możliwości technologiczne w produkcji mięsa i stale rosnące wymogi klientów wyznaczają w logistyce podstawowe zadania dla utrzymania lub pozyskania nowych kontrahentów. Najważniejsze elementy decydujące o jakości serwisu to terminowość dostaw, wsparcie klienta w obrocie opakowaniami zwrotnymi, skuteczne i szybkie rozwiązywanie problemów reklamacyjnych oraz elastyczność.

Oprócz standardowych wymagań wobec serwisu logistycznego branża mięsna ma dodatkowe wymagania – czas (termin przydatności do spożycia, czyli tzw. TPS) i wymogi łańcucha termiczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 19:08
StoryEditor
Karty lojalnościowe Lidla i Biedronki zeskanowało w Delikatesach Centrum wielu klientów
Delikatesy Centrum akceptują karty lojalnościowe Biedronki i Lidla (youtube.com/@DelikatesyCentrum)
Pierwszy dzień obowiązywania nowej promocji zaplanowanej przez Delikatesy Centrum był dla sieci handlowej na tyle satysfakcjonujący, że postanowiła podzielić się jej wynikiem. Tylko 8 kwietnia br., kiedy sieć zaczęła akceptować karty lojalnościowe Lidla i Biedronki, z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.

Delikatesy Centrum chcą przyciągnąć do siebie klientów dwóch największych sieci dyskontów. Ze specjalnych promocji w sieci mogą skorzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 09:17
StoryEditor
Finał sprawy cieknących puszek. Krynica Vitamin zawarła ugodę z amerykańskim kontrahentem
(fot. Pixabay/CC0)
Krynica Vitamin podała, że zawarła ugodę z kontrahentem, który twierdził, że firma z Polski dostarczyła mu wadliwe produkty i domagał się z tego tytułu odszkodowania. W związku z zawarciem ugody Krynica Vitamin dokona w bilansie jednorazowego odpisu aktualizującego wysokość należności o kwotę ok. 12 mln zł.

Jak poinformowano, na mocy zawartej ugody każda ze stron zobowiązała się wycofać swoje powództwo złożone przed Międzynarodowym Centrum Rozstrzygania Sporów w Nowym Jor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. kwiecień 2024 08:38