06.09.2018 / 09:11
StoryEditor

Wiceprezes ZM Berger: Patriotyzm konsumencki nadal przybiera na sile

(fot. mat. pras.)
Polskość marki nie jest już odbierana negatywnie, jest wręcz przeciwnie. Patriotyzm konsumencki przejawia się także w skali mikro. Istnieje wyraźna tendencja do sięgania przez konsumentów po produkty regionalne – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Monika Berger, wiceprezes ds. handlu i marketingu Zakładów Mięsnych Berger.

Patriotyzm konsumencki umacnia się czy słabnie?

Znaczenie kraju pochodzenia produktu to wciąż aktualny i niezwykle istotny czynnik wpływający na decyzje zakupowe Polaków. Trend...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Łukasz Rawa
04.12.2025 / 18:02
StoryEditor
Cyfrowa odporność handlu. Jak polskie firmy wykorzystują AI i chmurę w czasach niepewności?
Jak polskie firmy wykorzystują AI i chmurę w czasach niepewności? (fot. Shutterstock)

Polskie firmy handlowe w 2025 roku weszły w niespotykaną wcześniej dojrzałością cyfrową i rosnącą gotowością na destabilizację otoczenia biznesowego. Wzrost nakładów na technologie, większa świadomość ryzyka i inwestycje w rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji wyznaczają nowe kierunki rozwoju sektora.

Z raportu "RetailTech 2025" wynika, że polski handel znajduje się w fazie zaawansowanej transformacji cyfrowej. Ponad trzy czwarte przedsiębiorstw planuje utrzymać lub zwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 11:57
StoryEditor
Dino idzie śladem Biedronki. Pierwszy sklep w Warszawie jest już prawie gotowy
Sieć z Krotoszyna skraca dystans do swojego głównego konkurenta, czyli Biedronki

Sieć z Krotoszyna skraca dystans do swojego głównego konkurenta. Zatowarowuje właśnie pierwszy sklep w stolicy, który pod wieloma względami będzie inny niż dotychczasowe placówki. Dino śmiało staje też do bezpośredniej konkurencji z Biedronką.

W artykule przeczytasz:

  • Ekspansja Dino w Warszawie
  • Co łączy Dino z Biedronką?
  • Plany ekspansji sieci Dino
  Dino ruszyło z inwestycjami w stolicy. Sieć kojarzona dotyc...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 07:35