25.02.2020 / 12:50
StoryEditor

Zarząd Piotra i Pawła: Albo nasze propozycje układowe, albo upadłość! Nie ma alternatyw

Jakub Karbowiak, wiceprezes sieci Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Spar Group/Piotr i Paweł)
W oczekiwaniu na kontynuację zgromadzeń wierzycieli trzech spółek tworzących Piotr i Pawła, zaplanowaną na 2 marca, zarząd supermarketowej sieci krytykuje jakiekolwiek alternatywne propozycje układowe i przekonuje, że ich realizacja nie wchodzi w grę.

Jak informowaliśmy przed kilkoma dniami, w walkę o korzystniejsze warunki układu zaangażowała się grupa wierzycieli spółki Piotr i Paweł SA. Ponad 40 firm (to stan na piątek) wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 12:20
StoryEditor
Outsourcing w polskim handlu. Coraz więcej firm zleca obsługę procesów
Handel coraz częściej korzysta z outsourcingu (fot. Shutterstock)

Firmy handlowe w Polsce stoją w obliczu rosnących kosztów pracy, cen energii i niepewności gospodarczej. Coraz częściej szukają więc sposobów na optymalizację procesów, w tym poprzez zlecanie części zadań podmiotom zewnętrznym. Jak wygląda skala outsourcingu w branży i które obszary działalności firmy wolą utrzymać wewnątrz organizacji?

Z lipcowego badania Miesięcznego Indeksu Koniunktury (MIK) wynika, że 65 proc. firm handlowych wskazuje na rosnące koszty pracownicze jako główny problem. Dla 51 proc. wyzw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 14:17
StoryEditor
Jakie błędy popełniają sklepy przy sprzedaży zdrowej żywności? Producenci walczą o ekspozycję
Jak widoczność na półce wpływa na sprzedaż zdrowej żywności? (fot. Shutterstock)

Rosnąca świadomość zdrowotna Polaków zmienia oblicze rynku spożywczego. Pełnoziarniste, wysokobiałkowe i o niskim indeksie glikemicznym – takie produkty zyskują popularność, jednak ich sukces nie zależy wyłącznie od składu. Dlaczego widoczność na sklepowej półce ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek?

Rynek zdrowej i funkcjonalnej żywności rośnie wraz z rosnącą świadomością konsumencką. Aż 40 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu sięga po produkty, które uzn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 14:33