13.08.2020 / 21:03
StoryEditor

Biedronka przebija ofertę Lidla. Lidl dał Polakom swoje 500+ miesięcznie, Biedronka daje 1000+ tygodniowo

Promocje w sklepach sieci Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl)
Pod koniec lipca Lidl pochwalił się, że dzięki aplikacji Lidl Plus klienci jego sklepów mogą oszczędzić nawet 500 zł miesięcznie. Teraz przyszła kolej na odpowiedź Biedronki, a jest ona naprawdę mocna. Operator wyliczył, że dzięki oferowanym promocjom klienci jej sklepów mogą otrzymać rabaty sięgające nawet 1000 zł tygodniowo. Jak to możliwe?

Przedstawiciele Biedronki tłumaczą, że kwota 1000 zł to „łączna cotygodniowa suma rabatów i obniżek cen produktów dostępnych w sklepach Biedronka, uwzględniająca warunki sprzeda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 12:26
StoryEditor

Właściciel Stokrotki pokazał wyniki. Za połowę wzrostu Maxima Grupe odpowiada polska sieć sklepów

Na zdj. białostocka Stokrotka (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)
Skonsolidowane przychody Maxima Grupe w pierwszej połowie 2023 r. podskoczyły o 18 proc. do poziomu 2,8 mld euro. Litewski operator pochwalił się, że niemal za połowę wzrostu przychodów we wspomnianym okresie odpowiadała polska Stokrotka, czyli klejnot w koronie Maximy.

Wynik EBITDA Maxima Grupe wyniósł 233,9 mln euro. Grupa pochwaliła się marżą EBITDA rzędu 8,2 proc., co jest wynikiem znacznie lepszym od ubiegłorocznego (6,5 proc. w pierwszym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 12:03
StoryEditor

Biedronka rozwija markę własną GoVege. Sieć testuje sporo nowości

Biedronka rozwija markę własną GoVege. Sieć testuje sporo nowości (taranchic/Shutterstock.com)
Wśród Polaków zwiększa się popularność diety roślinnej, co zauważają największe sieci handlowe. Biedronka posiada dedykowaną markę produktów GoVege, których udział w ogólnej sprzedaży wciąż rośnie.

Coraz więcej Polaków ogranicza spożycie mięsa. Czyni tak już 44 procent populacji, a 7 proc. całkowicie z niego rezygnuje. Niemal połowa konsumentów miała już do czynienia z roś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24. wrzesień 2023 21:04