08.04.2021 / 09:15
StoryEditor

Czy sieć handlowa może zażądać od swojego pracownika zaszczepienia się?

Z dnia na dzień coraz więcej Polaków jest już zaszczepionych przeciwko COVID-19 (fot. pixabay)
Narodowy Program Szczepień Przeciw COVID-19 daje nadzieję na szybsze uzyskanie tzw. odporności populacyjnej, ale czy pracodawca może żądać od pracownika okazania dokumentu potwierdzającego zaszczepienie się?

Statystyki zachorowań nie potwierdzają, że w sklepach dochodzi do większej liczby zakażeń niż w innych miejscach publicznych. Jednak kasjerzy i sprzedawcy mają na co dzień konta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07.09.2023 / 08:05
StoryEditor

Premier Mateusz Morawiecki o "lokalnej półce”: To program, który wspiera polską gospodarkę i producentów

Każda złotówka wydana na polskie produkty to korzyść dla nas wszystkich! To nowe miejsca pracy, inwestycje, zwroty z podatków - podkreśla premier Mateusz Morawiecki, odnosząc się do ogłoszonego przez PiS programu ”lokalna półka” (fot. Shutterstock)
Szef rządu zabiera głos w sprawie ogłoszonego przez PiS programu "lokalna półka". Zakłada on, że minimum dwie trzecie produktów świeżych dostępnych w sklepach ma pochodzić od lokalnych dostawców, przy czym klienci będą mogli sprawdzić to pochodzenie, biorąc do ręki paragon. Co Mateusz Morawiecki sądzi o tym rozwiązaniu?

Dzięki programowi "lokalna półka" ogłoszonemu przez Prawo i Sprawiedliwość chcemy dać jeszcze większą przestrzeń rodzimym produktom w sklepach – stwierdził premier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.09.2023 / 17:24
StoryEditor

E.Leclerc zainwestuje mocniej w private label i rusza z kampanią marketingową, która ma być nowym otwarciem

<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
E.Leclerc ma ambicję podwojenia udziałów marki własnej w całości sprzedaży, w czym pomóc ma odświeżenie portfolio oraz nowa komunikacja marketingowa. Sieć zaprezentowała we wtorek swoje najnowsze pomysły na przyciągnięcie klientów do sklepów.

- Konsumpcja się nie łamie, ale konsumenci zmieniają swoje zachowanie i retail musi się dostosować - powiedział podczas konferencji w trakcie targów E.Leclerc Jean-Ph...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20. wrzesień 2023 11:50