30.11.2020 / 08:21
StoryEditor

Empik startuje z płatnościami Pay&Go. Do końca roku wdroży je w 50 salonach

Nowy Empik Future Store w łódzkiej Manufakturze (mat. prasowe )
W tym tygodniu sieć Empik wprowadzi usługę Pay&Go, dzięki której klienci będą mogli płacić za zakupy bez konieczności podchodzenia do kasy. Początkowo rozwiązanie dostępne będzie w 10 salonach.

Jak zdradza w rozmowie z "Business Insider Polska" prezes Empiku Ewa Szmidt-Belcarz, pilotaż narzędzia zostanie poszerzony do końca roku do 50 sklepów. Docelowo rozwiązanie Pay&...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 23:56
StoryEditor
Lidl startuje z nową kampanią. Na jaki komunikat postawi? Jakich klientów chce ściągnąć do sklepów?
Lidl, sklep, wózek

Lidl Polska rusza z nową kampanią marketingową, której hasło brzmi: „Zakupy robię w moim Lidlu”. W spocie reklamowym marki usłyszymy nową odsłonę refrenu z przeboju Zbigniewa Wodeckiego „Chałupy welcome to”.

W nowej kampanii Lidl komunikuje klientom, że "jakość i cena to duet, który najlepiej oddaje istotę zakupów w Lidlu”. – Chcemy przypomnieć Polakom, że Lidl to nie tylko atrakcyj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 14:22
StoryEditor
Handel detaliczny coraz śmielej korzysta z AI. Co jest największym wyzwaniem dla firm? [RAPORT]
(źródło: Shutterstock)

Sektor handlu detalicznego wkracza w nową erę dzięki sztucznej inteligencji, która automatyzuje kluczowe procesy i usprawnia zarządzanie łańcuchem dostaw. Przynosi to większą efektywność operacyjną oraz poprawę wyników finansowych. Przedsiębiorstwa, które skutecznie wdrażają technologie oparte na AI, osiągają wyższy zwrot z inwestycji i zyskują przewagę konkurencyjną. Jak wynika z najnowszego raportu KPMG, 56 proc. firm działających w handlu detalicznym korzysta z AI od ponad trzech lat, co świadczy o ich większym doświadczeniu na tle innych branż.

Autorzy raportu "Intelligent Retail. A Blueprint for Creating Value Through AI-Driven Transformation" podkreślają, że sztuczna inteligencja rewolucjonizuje handel de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:42