02.10.2022 / 10:30
StoryEditor

Jak sieci handlowe redukują zużycie energii? Inteligentne oświetlenie to najszybsza droga do oszczędności [WEBINAR]

Koniecznie weź udział w webinarze portalu wiadomoscihandlowe.pl i firmy Signify (fot. Shutterstock)
Zapraszamy na webinarium współorganizowane przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl i firmę Signify, podczas którego pochylimy się nad tematyką inteligentnego oświetlenia w sklepie. To zagadnienie szczególnie istotne w czasach poszukiwania oszczędności przez sieci handlowe w związku z kryzysem energetycznym.

Gwałtowny wzrost kosztów prowadzenia działalności biznesowej daje się we znaki w zasadzie każdemu przedsiębiorcy. Problem znaczących podwyżek cen prądu (oraz ogrzewania) - tych, które już za nami i tych, które dopiero widać na horyzoncie - dotyka firmy w jeszcze większym stopniu niż konsumentów. Skłania to biznes do skrupulatnego przeglądu kosztów i cięcia wydatków wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe.

Słyszymy już, że tej zimy niektóre sklepy mogą skracać godziny otwarcia, część placówek zapewne wygasi na noc szyldy i ekrany, ograniczy też oświetlenie w lokalu do minimum. Być może będzie je redukować także za dnia. Próba pogodzenia podejścia prooszczednościowego z jednoczesnym utrzymaniem komfortu zakupowego dla klientów dla wielu może okazać się wyzwaniem.

Jednym z obszarów, w którym obniżenie kosztów działalności jest możliwe, jest niewątpliwie oświetlenie i to właśnie na tym obszarze skupimy się podczas najbliższego webinaru z cyklu WH Fokus. Okazuje się, że znalezienie oszczędności w sklepie może być prostsze niż się to wydaje.

Podczas webinaru dowiesz się m.in. jak dzięki nowoczesnemu oświetleniu i systemowi jego sterowania można efektywnie ograniczać koszty prądu. Opowiemy również, jak rozwiązania służące oszczędności energii sprawdziły się w sieci Netto Polska.

Webinar odbędzie się 4 października 2022 r. o godz. 11.00.

Agenda webinaru:

1. Rola oświetlenia w sprzedaży a jego udział w kosztach inwestycyjnych i użytkowych – gdzie szukać usprawnień?

Agata Iwańska, Business Development Manager, Signify

2. Rozwiązania służące oszczędności energii oraz ich wpływ na osiąganie celów klimatycznych organizacji - case study sieci Netto Polska

Paweł Mroczek, Head of Facility Management w Netto Polska 

3. Zrównoważony rozwój inwestycji budowlanych

Wioletta Fabrycka, Climate Leadership, konsultant branży budowlanej w zakresie zrównoważonego rozwoju

4. Sesja Q&A
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Moderator:
Paweł Jachowski, z-ca redaktora naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl

WYPEŁNIJ FORMULARZ I WEŹ UDZIAŁ W WEBINARZE

02.06.2025 / 08:43
StoryEditor
Kupcy z Modlińskiej 6D byli uporczywie nękani? Prokuratura wszczyna śledztwo
Kupcy z Modlińskiej 6D byli nękani? Prokuratura wszczyna śledztwo (Fot. Modlińska6D/Facebook)

Warszawska prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie uporczywego nękania kupców z centrum handlowego Modlińska 6D. Przed rokiem stracili niemal wszystko w pożarze hali Marywilska 44. W jaki sposób handlowcy mieli być zastraszani?

W artykule przeczytasz:

  • Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie uporczywego nękania kupców z CH Modlińska
  • W jaki sposób kupcy mieli być nękani?
  • Czego dotyczy konflikt w CH Modlińska 6D?

Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie uporczywego nękania kupców z CH Modlińska

28 maja 2025 r. prokurator z Prokuratury Rejonowej Warszawa-Praga Północ postanowił wszcząć śledztwo w sprawie uporczywego nękania kupców z centrum handlowego Modlińska 6D. Śledczy sprawdzą czy do dręczenia handlarzy z CH Modlińska 6D doszło w okresie od  26 kwietnia do 26 maja 2025 r. Prokuratura przyjrzy się dokładnie także sprawie utrudniania kupcom korzystania z wynajmowanych przez nich boksów i tym samym uniemożliwiania prowadzenia działalności gospodarczej.

W jaki sposób kupcy z CH Modlińska mieli być nękani?

W piśmie prokuratura wskazuje także w jaki sposób miało dochodzić do nękania kupców z CH Modlińska 6D.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 08:44
StoryEditor
Komfort chce otworzyć 90 sklepów w formacie Home. Sieć liczy, że pomogą jej w tym... franczyzobiorcy
Sieć Komfort stawia na franczyzę i skalowanie konceptu Komfort Home (fot. materiały prasowe)

Sieć Komfort, kiedyś specjalizująca się w sprzedaży dywanów, wykładzin, podłóg oraz drzwi, nie chce być już kojarzona wyłącznie z tym dość wąskim asortymentem. Dlatego mocno rozwija nowy format sklepów Komfort Home. Sieć wyraźnie przestawia też wajchę na franczyzę.

Obecna na polskim rynku od ponad 30 lat sieć Komfort ma obecnie blisko 160 sklepów w całej Polsce, ale widzi potencjał do dalszego - i jak podkreśla - dynamicznego rozwoju. M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 21:59