11.12.2018 / 16:27
StoryEditor

Karty przedpłacone dobrym prezentem dla pracownika

grocery (fot. fot. Pixabay CC0)
 Karty przedpłacone są dla pracowników wartościowym prezentem. Prawie 83% ucieszyłoby się z takiego podarunku otrzymanego od pracodawcy w okresie przedświątecznym.    

Jak wynika z badania „Szef pomaga Mikołajowi” przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services w polskich firmach dominującą formą gwiazdk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 10:34
StoryEditor
Gdy kasjer się omyli na niekorzyść sklepu - Polacy milczą. Jak usprawiedliwiamy oszustwa wobec sklepów i banków?

Choć większość Polaków twierdzi, że oddawanie długów to obowiązek moralny, to w praktyce wielu z nas usprawiedliwia nieuczciwe zachowania wobec firm i instytucji, np. nie reaguje, gdy kasjer pomyli się na niekorzyść sklepu.

Takie zachowanie bywa usprawiedliwiane jako forma „wyrównania rachunków” z systemem, który – zdaniem konsumentów – od lat działa przeciwko nim. Najnowszy raport „Moralność finan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 19:13
StoryEditor
Z DHL do Poczty Polskiej. Poczta ma nowego dyrektora sprzedaży
Grzegorz Jaworek przeszedł Z DHL do Poczty Polskiej na stanowisko dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego (fot. Grzegorz Jaworek/LinkedIn)

Do Poczty Polskiej dołączył Grzegorz Jaworek. Objął stanowisko Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego. Wcześniej był związany z DHL Express Poland oraz Grupą Żywiec.

Grzegorz Jaworek nowym Dyrektorem Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego w Poczcie Polskiej

Od sierpnia 2025 roku Poczta Polska ma nowego Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego. Został nim Grzegorz Jaworek.

– „Zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe, dopóki nie zostanie zrobione”. Tak przed laty powiedział Nelson Mandela i z treścią płynącą z tej myśli rozpoczynam nową biznesową podróż. Z ogromną przyjemnością dzielę się informacją, że rozpocząłem nowy etap w mojej karierze zawodowej, obejmując stanowisko Dyrektora Biura Zarządzania Sprzedażą Klienta Korporacyjnego w Poczcie Polskiej SA, największego operatora pocztowego i logistycznego w kraju, z ponad 465-letnią tradycją – napisał Grzegorz Jaworek na swoim profilu w mediach społecznościowych. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 23:01